اطلاعات کلی خبر
عنوان خبر : تمرکز بر پاسخ‌گویی به مطالبات مردمی
کد خبر : ۱۷۳۷۳
تعداد بازدید : ۱۴۱
متن کامل خبر

شهردار منطقه ۲ شیراز بر رابطه دوسویه و هدفمند در راستای پاسخ‌گویی به مطالبات مردمی تأکید کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 2، محمد مقدس‌زاده در راستای پاسخ‌گویی به مطالبات شهروندان گفت: مهم‌ترین رسالت مسئولان خدمتگزاری به مردم است و بر همین اساس رابطه دوسویه و هدفمندی را در راستای پاسخ‌گویی به مطالبات مردمی در دستور کار قرار دادیم. وی از رابطین و یاوران شورا به عنوان بازوان توانمند مدیریت شهری یاد کرد و افزود: بازدید هفتگی از محلات و ارتباط بی‌واسطه با شهروندان که در سال گذشته به صورت دوهفته‌ای یک بار انجام می‌گرفت، بر اساس احساس نیاز به رسیدگی بیشتر به محلات کمتر برخوردار در دستور کار هفتگی شهرداری منطقه 2 قرار گرفته است و انتخاب محلات بر اساس درخواست رابطان و یاوران شورا صورت می‌گیرد. او در همین رابطه اظهار داشت: بر اساس تأکید شورای اسلامی شهر و شهردار کلان‌شهر شیراز، تمرکز بر گسترش عدالت‌محور خدمات و امکانات شهری است و در تلاش هستیم تا پاسخ‌گوی نیازهای شهروندان در سطح تمامی محلات منطقه با برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی باشیم. بر اساس این گزارش، شایان ذکر است شهردار منطقه 2 روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته پذیرای شهروندان است. همچنین روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۷ تا ۹ صبح برنامه بازدید میدانی شهردار، معاونان، مسئولان، رابطان و یاور شورای محله موردنظر، از محلات با هماهنگی رابطان شورا صورت می‌گیرد. شهردار منطقه ۲ اضافه کرد: پس از اخذ مطالبات مردمی در بازدیدهای میدانی، در همان روز دوشنبه از ساعت ۹ تا ۱۰ جلسه هماهنگی با رابطان یاوران شورا جهت بررسی پیشنهادات، رفع مشکلات عمرانی- اجرایی محلات، حل مسائل مسجد و خانه‌های محلات، اجرای طرح‌های محله‌محوری، مسائل فرهنگی و... مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد. برنامه دیدار مردمی شهردار منطقه ۲ با شهروندان از این قرار است: شنبه ساعت ۱۳-۱۲ در دفتر معاون شهرسازی و معماری منطقه دوشنبه ۱۲:۳۰- ۱۱ در دفتر شهردار منطقه چهارشنبه ۱۳-۱۲ در دفتر معاون شهرسازی و معماری منطقه.