اطلاعات کلی خبر
عنوان خبر : پتروشیمی شیراز در صدر برترین‌های رضایتمندی مشتریان
کد خبر : ۱۸۹۹۹
تعداد بازدید : ۷۸
متن کامل خبر

گامی دیگر در جهت ارتقای سطح رضایت مشتریان با دریافت لوح و تندیس زرین توسط پتروشیمی شیراز برداشته شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی شیراز، درخشش پتروشیمی شیراز در تارک هشتمین اجلاس سراسری رضایت مشتری بار دیگر مهر تأییدی بر تعهد این شرکت به مشتری‌مداری و جایگاه برتر آن در میان صنایع کشور بود. این شرکت در هشتمین دوره این اجلاس که با رویکرد تجلیل از یکصد واحد مشتری‌مدار برگزار شد، موفق به دریافت لوح و تندیس زرین شرکت برتر در رضایتمندی مشتری گردید. مهندس دعوتی مدیر محترم امور قراردادها و پیمان‌ها شرکت در این اجلاس به نمایندگی از مهندس حیدرنیا مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی شیراز، لوح و تندیس زرین شرکت برتر در رضایتمندی مشتری را دریافت کرد. مهندس حیدرنیا در پیامی ضمن تبریک دریافت این افتخار، بر جایگاه ویژه مشتریان در این مجموعه تأکید کرد و اظهار داشت: «در پتروشیمی شیراز، همواره رضایت و خشنودی مشتریان در صدر اولویت‌هایمان قرار داشته و تمام تلاشمان بر آن است تا با ارائه محصولات و خدمات باکیفیت، نیازها و انتظارات ایشان را به بهترین نحو برآورده سازیم.» وی در ادامه افزود: «دریافت این لوح و تندیس ارزشمند، حاصل تلاش و تعهد بی‌وقفه تمامی کارکنان خدوم این شرکت در راستای تحقق اهداف مشتری‌مداری است و ما را در مسیر ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریانمان مصمم‌تر خواهد کرد.» هشتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با حضور شخصیت‌های برجسته‌ای همچون آقای قاضی‌زاده هاشمی ریاست بنیاد شهید و معاون رئیس‌جمهور، آقای حجت‌الاسلام صادقی معاون قوه قضائیه، آقای سعید محمد معاون سابق ریاست‌جمهوری در سازمان مناطق آزاد، آقای قوامی از مجلس، آقای سیاهکلی رئیس اجلاس از کمیسیون صنعت و جمعی از دانشگاهیان در مرکز بین‌المللی همایش‌های صدا و سیما برگزار شد. در این اجلاس ضمن تجلیل از یکصد واحد مشتری‌مدار، از تلاش‌های فعالان عرصه صنعت و تجارت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و ترویج فرهنگ مشتری‌مداری قدردانی گردید. این رویداد مهم بار دیگر نشان داد که پتروشیمی شیراز با اتکا به تعهد و نوآوری، جایگاه خود را به عنوان یکی از پیشگامان مشتری‌مداری در ایران حفظ کرده و همواره در مسیر ارتقای سطح رضایت مشتریان گام برمی‌دارد.