اطلاعات کلی خبر
عنوان خبر : ثبت بالغ‌بر ۹۹۰۰۰ تماس شهروندان با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷
کد خبر : ۲۲۵۴۴
تعداد بازدید : ۴۷
متن کامل خبر

اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: مجموع تماس‌های دریافتی مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ طی ۶ماهه نخست سال جاری ۹۹هزار و ۶۶ تماس بوده است که ۶۲٫۲۳ درصد مربوط به درخواست‌های شهروندی و ۳۷٫۷۷ درصد مربوط به راهنمایی بوده است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: مجموع تماس‌های دریافتی مرکز ۱۳۷ طی ۶ماهه نخست سال جاری ۹۹هزار و ۶۶ تماس بوده است که ۶۲٫۲۳ درصد مربوط به درخواست‌های شهروندی و ۳۷٫۷۷ درصد مربوط به راهنمایی بوده است. بنا بر این گزارش، سازمان مدیریت پسماند اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری و شهرداری مناطق ۱، ۴ و ۱۰ شیراز بیشترین درصد تماس حوزه‌های اجرایی با بیشترین مطالبه مردمی را داشته‌اند که درصد آن‌ها به ترتیب ۲۳٫۵، ۱۰٫۸۶، ۷٫۲۳، ۶٫۶ و ۶٫۰۷ است. نظافت معابر، مرمت آسفالت، سد معبر بارفروش، ساخت‌وساز غیرمجاز، ترکیدگی لوله آب، بارگیری زباله، سد معبر واحد صنفی، کیفیت آبیاری، سد معبر دست‌فروش و انتظار برای خط اتوبوس نیز اولویت پرتکرار شهروندان برحسب درصد تماس شهروندان بوده که این درصد به ترتیب: ۸٫۲۱، ۴٫۸۳، ۴٫۸، ۳٫۴۶، ۳٫۴۴، ۳٫۱۵، ۲٫۷۸، ۲٫۶۶، ۲٫۵۶ و ۲٫۵۳ بوده است.