اطلاعات کلی خبر
عنوان خبر :
سه روش آسان برای درخواست رفع خاموشی
متن کامل خبر
مهدی سلطانی: ثبت درخواست از طریق سامانه ۱۲۱ و اپلیکیشن «برق من»
به کاهش تماسها و سرعت عمل بیشتر منجر میشود
مدیر امور دیسپاچینگ و فوریتهای برق شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: مشترکان جهت دریافت خدمات رفع خاموشی از سه طریق، امکان ارتباط با مدیریت توزیع برق شهرستانها را دارند. مهدی سلطانی اظهار داشت: این سه روش از طریق: روش اول، ارتباط با سامانه ۱۲۱ و مکالمه با دیسپاچر مدیریتها، روش دوم، ثبت مکانیزه خاموشی اشتراک خود به وسیله وارد کردن شناسه قبض پس از تماس با سامانه ۱۲۱ و روش سوم، از طریق نرمافزار برق من است که قابلیت نصب بر روی گوشیهای اندروید و ios را دارا میباشد. این مقام مسئول، ادامه داد: مشترکان با نصب نرمافزار برق من، بر روی گوشی تلفن همراه خود میتوانند بدون تماس با سامانه ۱۲۱ و تنها از طریق اپلیکیشن مذکور درخواست انجام عملیات رفع خاموشی اشتراک خود را انجام دهند.
مدیر امور دیسپاچینگ و فوریتهای برق شرکت توزیع نیروی برق استان فارس یادآور شد: باتوجهبه رخداد خاموشیهای مدیریت اضطراری، بار ناشی از ناترازی انرژی و حجم تماس با سامانه ۱۲۱ افزایش مییابد و مشترکان جهت ارتباط با اپراتور میبایست منتظر بمانند. سلطانی تصریح کرد: چنانچه مشترکی درخواست خود را در نرمافزار برق ثبت کند، بلافاصله درخواست از طریق مدیریت برق شهرستان بهصورت مکانیزه دریافت گردیده، کد پیگیری برای ایشان ارسال میشود و همکاران جهت رفع اشکال نسبت به اعزام اکیپ عملیاتی اقدام مینمایند. مدیر امور دیسپاچینگ و فوریتهای برق شرکت توزیع نیروی برق استان فارس بیان داشت: مشترکان میتوانند از سایر امکانات نرمافزار" برق من" جهت کلیه خدمات شبکه برق، پیگیری درخواست ها، اطلاع از زمان اعمال برنامه مدیریت اضطراری بار بهرهمند شوند. وی تأکید کرد: با افزایش ضریب نفوذ نرمافزار برق من، در بین مشترکان، حجم تماس با سامانه 121 بهطور قابل ملاحظهای کاهش پیدا خواهد کرد که این امر در ارائه سریعتر خدمات به مشترکان نقش مهمی دارد.