[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

منطقه ۷ شهرداری شیراز همواره موردتوجه مدیریت شهری قرار دارد، روزنامه شیراز نوین

قائم‌مقام شهردار شیراز با بیان اینکه منطقه ۷ از مناطقی بوده که همیشه مورد توجه مدیریت شهری است، گفت: انتظار می‌رود در خدمت‌رسانی به شهروندان گام‌های بلندتری برداشته شود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، آرش فرج‌زاده در آیین تکریم و معارفه شهردار و سرپرست شهرداری منطقه ۷ اظهار کرد: این منطقه از مناطقی بوده که همیشه مورد توجه مدیریت شهری است و انتظار می‌رود در خدمت‌رسانی به شهروندان گام‌های بلندتری برداشته شود. او به پیشبرد پروژه‌های این منطقه نظیر پروژه کلان بزرگ‌راه سردار شهید استوار و پروژه‌های محرومیت‌زدایی تأکید کرد.
تقویت بسترهای مالی برای پیشبرد امور منطقه، رسیدگی به فضای سبز و جلوگیری از خشک شدن آن، سامان‌دهی بزرگ‌راه خلیج فارس از پل فسا به عنوان ورودی شرقی از مواردی بود که قائم‌مقام شهرداری شیراز به آن اشاره و بر انجام بهینه تأکید کرد.
امیر عوض‌پور مدیرکل حراست شهرداری شیراز نیز در این آیین از اقدامات ارزنده و تلاشی که برای اجرای پروژه‌های متناسب با این منطقه و خدمات‌رسانی به شهروندان تقدیر کرد.
محمد جعفری سرپرست شهرداری منطقه ۷ نیز از تلاش‌های قاسم اکبری که اقدامات متعددی در حوزه‌های عمرانی، شهرسازی، خدمات شهری و فرهنگی در دوره تصدی خود در شهرداری ابن منطقه انجام داد، تقدیر و ابراز امیدواری کرد که گام‌های ارزنده‌ای در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و پیشبرد پروژه‌ها این منطقه بردارد.
بنا بر این گزارش، در این آیین از زحمات قاسم اکبری شهردار پیشین منطقه ۷ تقدیر و محمد جعفری به عنوان سرپرست شهرداری این منطقه معرفی شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی