[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

موکب احمدبن موسی(ع) در کربلا برپا می‌شود، روزنامه شیراز نوین

مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) از برپایی این موکب در ایام اربعین حسینی در کربلای معلی خبر داد و گفت: موکب احمدبن موسی(ع) 10 روز مانده به اربعین حسینی آغاز به کار خواهد کرد.
به گزارش کمیته روابط عمومی و امور بین‌المللی موکب احمدبن موسی(ع)، هاشم جمالی، مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) از برپایی این موکب در ایام اربعین حسینی در کربلای معلی خبر داد و گفت: به یاری خدا موکب احمدبن موسی(ع) 10 روز مانده به اربعین حسینی آغاز به کار خواهد کرد.
وی با بیان اینکه موکب احمدبن موسی(ع) از محل نذورات مردمی و حمایت‌های خیران هر ساله برپا می‌شود، افزود:‌ این موکب به ‌صورت روزانه میزبان 5 الی 6 هزار نفر زائر اربعین حسینی است که علاوه بر ارائه خدمات اسکان، پذیرایی سه وعده صبحانه، ناهار و شام، خدمات درمانی با برپایی درمانگاه‌ و همچنین خدمات فرهنگی با برپایی غرفه‌های فرهنگی را به زائران ارائه می‌دهد.
جمالی با تصریح اینکه مکان موکب مانند سال‌های گذشته در شارعةالروضتین کربلای معلی خواهد بود، عنوان کرد: دفتر موکب احمدبن موسی(ع) چند سالی است که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) راه‌اندازی شده است که در ایام  محرم  و صفر به صورت دو شیفت صبح و بعد از ظهر از ساعت ۱۰ تا 14 و 17 تا ۲۲ در این حرم مطهر فعالیت دارد و در روزهای دیگر فقط شیفت عصر فعال است.
مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) از عموم عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) به خصوص حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) نیز دعوت کرد تا امسال هم نذورات خود را به حساب موکب واریز کرده و خادمان امام حسین(ع) را در خدمت‌رسانی هرچه بهتر زائران یاری دهند.
وی یادآور شد: عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) می‌توانند نذورات خود را برای کمک به موکب احمدبن موسی(ع) به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۷۵۷۵۳۹۶۹ به نام موکب و یا شماره حساب موکب ۲۵۴۷۴۳۵۵۵۵۵۵۵۱ واریز کنند.
جمالی در پایان گفت: عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) علاوه بر کمک‌های نقدی می‌توانند نذورات غیرنقدی خود برای مایحتاج مصرفی نظیر برنج، گوشت، روغن و غیره را در اختیار خادمان خود در موکب احمدبن موسی(ع) قرار دهند تا بتوانیم به یاری خدا به بهترین نحو از زائران امام حسین(ع) پذیرایی داشته باشیم.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی