[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

معرفی برترین شمشیربازان فارس، روزنامه شیراز نوین

مسابقات شمشیربازی قهرمانی استان در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان با معرفی برترین‌های سه اسلحه فلوره، اپه و سابر پایان یافت.
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان فارس، رئیس هیئت شمشیربازی فارس گفت: مسابقات شمشیربازی قهرمانی استان فارس تحت عنوان «جام غدیر» و در راستای انتخاب نفرات برتر هر اسلحه در رده سنی نوجوانان و جوانان در آکادمی شمشیربازی فارس واقع در پایگاه قهرمانان برگزار شد.
محمدرضا خیراندیش افزود: در اسلحه فلوره بانوان، خانم‌ها هلنا حفیظ، مبینا زارعی، کیمیا قنبرپور و درنا خانی همگی از شیراز به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.
وی اضافه کرد: در اسلحه سابر بانوان خانم‌ها تینا علیدادی از شیراز، مونا حامدی از جهرم و کیمیا شاهسونی از استهبان بر سکوی اول تا سوم این رقابت‌ها ایستادند.
رئیس هیئت شمشیربازی فارس بیان داشت: مسابقات آقایان در تاریخ ٣٠ تیرماه برگزار شد که در اسلحه اپه، آقایان محمدهادی زارع، علی‌رضا سعادتجو و علی‌رضا انصاری و محمدامیر عروجی همگی از شیراز به ترتیب اول تا سوم شدند.
خیراندیش در پایان گفت: در اسلحه فلوره نیز امیر رضا قنبری از شیراز، امیرحسین زارع‌پور از فساو متین وهیمیان از شیراز به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی