[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

کوهنوردان علوم پزشکی شیراز بر فراز دومین قله بلند ایران ، روزنامه شیراز نوین

«علم کوه» دومین قله مرتفع در کشور ایران، مقهور اراده کوهنوردان دانشگاه علوم پزشکی شیراز شد. به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز، 24 عضو گروه کوهنوردی این دانشگاه بر قله 4850 متری «علم کوه» در استان مازندران ایستادند.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز درباره این خبر توضیح داد: در این صعود سنگین که به مدت دو روز به طول انجامید، 24 عضو از گروه کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی شیراز توانستند با عبور از سخت‌ترین معبرها و تنگه‌های صعب‌العبور، پرچم این دانشگاه را بر دومین قله مرتفع ایران به اهتزاز درآورند.
مهندس «امین دانشور» افزود: در این پیمایش که در روزهای بیست‌وهفتم و بیست‌وهشتم تیر انجام شد، کوهنوردان تلاشگر علوم پزشکی شیراز در مجموع، 28 کیلومتر مسافت را پشت سر گذاشتند.
او با تقدیر از همکاری و همراهی مدیریت پشتیبانی و امور رفاهی دانشگاه اظهار کرد: در این برنامه ورزشی که براساس تقویم مصوب مدیریت تربیت بدنی دانشگاه اجرا شد، «ولی ارجمند مزیدی» سرپرستی برنامه و «دلاوری»، «جهانشاهی»، «اسماعیلی» و «رحیمی» نیز سرپرستی فنی این صعود سنگین را بر عهده داشتند.
دانشور با عرض خدا قوت به این ورزشکاران کوهنورد از سلامتی و بازگشت همه اعضای این تیم به شیراز خبر داد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی