[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

راه برای صدرنشینی هموار شده است، روزنامه شیراز نوین

به گزارش شیرازنوین، سرپرست تیم تکواندو نفت و گاز زاگرس جنوبی یکی از دو نماینده شیراز در لیگ برتر تکواندوی نوجوانان کشور گفت: پیروزی‌های پیاپی در رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان کشور ما را به صدر جدول این مبارزات نزدیک ساخته است.
آرش فدعم در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: خوشبختانه تلاش بچه‌ها در تمرینات نتیجه داد و توانستیم در چهار مسابقه اخیر خود به سه پیروزی ارزشمند دست پیدا کنیم تا راه برای صدرنشینی‌مان در هفته‌های آتی هموار شود.
فدعم با اشاره به نتایج اخیر تیمش هم گفت: مبارزات هفته‌های چهارم تا هفتم تکواندو نوجوانان لیگ برتری ایران در تهران جریان داشت و توانستیم برابر تیم‌های پارس بتن زنجان و هیئت تکواندو تهران به پیروزی هشت بر دو دست پیداکنیم و تیم یزدان را هم ۱۰ بر صفر مغلوب سازیم. در دیدار آخر هم کم‌شانس بودیم و در مقابل تیم بارمان ابزار یراق توسن، نتیجه را پنج بر دو واگذار کردیم.
رئیس امور ورزش شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی ادامه داد: تمرینات بچه‌ها بلافاصله بعد از اتمام این دیدارها آغاز شده است و همگی در اندیشه تداوم پیروزی‌هایشان برای رسیدن به صدر جدول هستند.
ان‌شاءالله با حمایتی که مدیران شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی از ورزش استان دارند، زمینه برای صدرنشینی فارس در لیگ برتر تکواندو کشور مهیا می‌باشد. جا دارد از دکتر افشار، رئیس ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران و منتصری، مدیرعامل، دوران، مدیر منابع انسانی و مصلی‌نژاد، مدیر مالی شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی تشکر کنم.
به گزارش خبرنگار ما تیم تکواندو نفت و گاز زاگرس جنوبی اکنون با یک بازی کمتر و با ۱۲ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر نوجوانان کشور حضور دارد.
این تیم را رحیم صالحی با کمک ایمان مهذبیه، رحیم عبودی و یوسف جنگجو رشیدی هدایت می‌کنند؛ مدیر فنی، حمید باقی نژاد و بدنساز تیم،‌ علی فرزانه هستند.
در ترکیب این تیم نیز حسین رضا زاده، پوریا برومندی در وزن نخست، آرمین محمدی و بردیا بلند رفتار در وزن دوم‌، جمشید اسماعیل‌زاده و آرین یکه خانی در وزن سوم، محمد امین‌پور ابراهیمی و مبین علی‌پور در وزن چهارم، عرفان صادقی، آرش ضامنی و پوریا شریفی در وزن پنجم، احمد مشکل گشا، آریا گرامی و سبحان محمدی در وزن ششم، ایمان حاجی زاده، حسین ستوده شولی و محمد منصور بشر دوست در وزن هفتم، امین محمد احمدوند و ماهان محمدی در وزن هشتم، امیر محمد اشرافی در وزن نهم و عرفان خالصی و امیرعلی جعفری در وزن دهم به میدان آمدند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی