[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

زمین ضرورت مسکن ملی است، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، حمیدی در بازدیدها که با حضور طالبان مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس صورت گرفت، اظهار داشت: کار واگذاری زمین به متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شهر بیضا به زودی آغاز می‌شود.
سیدعلیرضا حمیدی مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس در بازدید از زیرساخت‌های نهصت ملی مسکن در شهرستان‌های بیضا، سروستان و خرامه در معیت طالبان مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس با بیان اینکه با تأمین زمین، سرعت ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن شتاب می‌گیرد، گفت: بنیاد مسکن از همه ظرفیت‌های پیش رو برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به ویژه در شهرستان‌های نوبنیاد استفاده می‌کند.
وی اضافه کرد: به منظور تسریع در روند تحویل، اجرا و احداث زمین جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر بیضا به اتفاق مدیران، معاونان ادارات کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، راه و شهرسازی استان فارس و مشاوران اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر بیضا به صورت میدانی از زمین مورد نظر اجرای این طرح بازدید به عمل آمد.
حمیدی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس در حاشیه این بازدید با اعلام اینکه در فاز اول اجرای این طرح در شهر بیضا 70 پلاک در دو طبقه و در مجموع 140 واحد مسکن اجرا می‌شود، گفت: کار واگذاری زمین به متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شهر بیضا به زودی آغاز می‌شود و به هر واحد 550 تومان تسهیلات بانکی توسط بانک مسکن پرداخت می‌شود.
حدادنیا فرماندار شهرستان بیضا هم در این بازدید با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های موجود برای شتاب‌بخشی به اجرای این طرح تأکید کرد.
در این بازدید رؤسای اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های بیضا، سپیدان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بیضا، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر بیضا نیز حضور داشتند.
مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس در ادامه این بازدید‌ها به شهرستان سروستان سفر کرد. بازدید میدانی در جهت رفع مشکل صدور پروانه ساختمانی، آب‌رسانی و انشعاب برق طرح نهضت ملی مسکن سروستان نیز با حضور حمیدی مدیرکل  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس، پروری معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس، طالبان مدیر کل راه و شهرسازی فارس، فریدیان فرماندار شهرستان سروستان و مهرزاد مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سروستان و دیگر مسئولان و کارشناسان استانی و شهرستانی صورت گرفت.
مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس در حاشیه این بازدید با بیان اینکه طرح‌های نهضت ملی مسکن در ۱۱۰ شهر استان فارس اجرایی شده است، اظهار کرد: زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح‌ها در ۲۶ شهر در محدوده راه و شهرسازی لارستان و ۸۴ شهر در محدوده راه و شهرسازی فارس در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته است.
حمیدی با اشاره اینکه ۱۹۰هزار و ۲۶۸ متقاضی در طرح‌های نهضت ملی مسکن استان فارس نام‌نویسی کرده‌اند، افزود: ۳۷هزار و ۱۴۴ متقاضی در محدوده شهرستان لارستان و ۱۵۳هزار و ۱۲۴ متقاضی در سایر مناطق استان فارس در این طرح تاکنون نام‌نویسی کرده‌اند.
او ادامه داد: برای ۱۵هزار و ۳۶۷ متقاضی تاکنون پروژه و زمین مناسب اختصاص یافته و طرح‌های نهضت ملی مسکن با مشارکت این متقاضیان آغاز شده است. هفت‌هزار و ۱۳۹ متقاضی در بانک‌های عامل حساب بانکی افتتاح کرده‌اند و زمینه دریافت تسهیلات برای آنان فراهم شده است.
وی با بیان جزئیات بیشتری از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس گفت: از بین متقاضیانی که طرح نهضت ملی مسکن را آغاز کرده‌اند، ۵۶ متقاضی طرح را به پایان رسانده‌اند، ۸۰ واحد در مرحله نازک‌کاری است، ۲هزار و ۱۷۷ واحد در مرحله سفت‌کاری و اجرای سقف و ۳هزار و ۳۶۳ واحد در مرحله اسکلت 
است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی