[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شورای تبلیغات و اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز تشکیل شد ، روزنامه شیراز نوین


سخنگوی شهرداری شیراز از تشکیل شورای تبلیغات و اطلاع‌رسانی شهرداری این کلان‌شهر خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رضا جاویدی از تشکیل شورای تبلیغات و اطلاع‌رسانی شهرداری، با توجه به دیدگاه مقام ارشد مدیریت شهری این کلان‌شهر در خصوص اهمیت جایگاه اطلاع‌رسانی و اقناع‌سازی افکار عمومی خبر داد.
او گفت: سیاست‌گذاری، تبیین خط ‌مشی و هماهنگی در امور اطلاع‌رسانی و پاسخ‌گویی به افکار عمومی، هماهنگی در امور تبلیغی، فرهنگی و آموزشی و برنامه‌‌ریزی و سیاست‌گذاری جهت مدیریت فضای رسانه‌ای و توجه ویژه به فضای مجازی ازجمله موارد احکام محمدحسن اسدی به رئیس، دبیر و اعضای شورای تبلیغات و اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز است.
سخنگوی شهرداری شیراز در این راستا به صدور احکام جداگانه شهردار کلان‌شهر شیراز اشاره و اظهار کرد: آرش فرج‌زاده قائم‌مقام شهردار به‌عنوان رئیس شورای تبلیغات و اطلاع‌رسانی شهرداری و رضا جاویدی مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل به‌عنوان دبیر این شورا منصوب شدند.
جاودی بیان کرد: محمدعلی چوبینی معاون فرهنگی و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، هادی شه‌دوست شیرازی معاون حمل‌ونقل و ترافیک، داریوش ستایشگر مشاور شهردار و رئیس اتاق فکر شهرداری و رامین طالبی خیرنجانی مشاور شهردار به‌عنوان اعضای این شورا منصوب شدند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی