[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ساوانا بتن به‌عنوان شرکت برتر استان در مسابقات ملی کیفیت بتن معرفی شد، روزنامه شیراز نوین

تیم شرکت ساوانا بتن به عنوان تیم اول نمایندگان استان فارس در دومین‌ مسابقات ملی کیفیت بتن ایران انتخاب شد.
این‌مسابقات که جهت ارتقای کیفیت بتن آماده از سوی مؤسسه استاندارد ایران برنامه‌ریزی گردیده، امسال در مشهد توسط اداره‌کل استاندارد استان خراسان‌ رضوی اجرا می‌گردد.
پس از ثبت‌نام و اعلام‌ حضور ۵۷۶ تیم تولیدکننده بتن از سراسر کشور برای حضور در «دومین دوره مسابقات ملی کیفیت بتن»، مرحله اول این ‌مسابقه برگزار گردید که این ‌مرحله آزمونی کتبی در مورد ۴۰ مورد از شاخصه‌های اصلی استاندارد بتن از مدیران کنترل کیفیت تیم‌های یادشده بود.
بعد از آن ساخت نمونه بتنی هر تیم طبق ضوابط مسابقات در استان‌ها بود که تیم‌ها نمونه‌های خود را پس از ساخت طبق اصول فنی و نگهداری آن طبق استاندارد به مشهد ارسال نمودند که نمونه‌های ارسالی از سراسر کشور با هماهنگی و حضور نمایندگان استاندارد در دانشگاه شهید منتظری مشهد مورد آزمایشات لازم قرار گرفت. در نهایت از هر استان یک تیم به‌عنوان تیم برتر و منتخب استان به مرحله کشوری راه پیدا کرد که تیم شرکت ساوانا بتن از استان فارس منتخب این دوره از مسابقات گردید.
در مرحله کشوری، تیم‌های منتخب هر استان نمونه بتن باکیفیت خود را در شهر مشهد تولید کرده و به رقابت خواهند پرداخت.
در این مسابقات که تمرکز بر روی کیفیت بتن تولیدی بود، علاوه بر توجه به نیازهای مصرف‌کننده، مقاومت بتن، میزان روانی بتن، مسئله دما در تولید بتن، هزینه تولید نیز مدنظر قرار گرفت.
لازم به ذکر است در سند چشم‌انداز بتن ۱۴۰۴ رده مقاومتی بتن‌های تولید کشور باید به ۵۰ مگا پاسگال برسد؛ در حالی که اکنون این رقم حدود ۲۵ مگا پاسگال است.
 تیم شرکت ساوانا بتن عبارت‌اند از:
مهندس امید موصلی،مدیر کنترل کیفیت
مهندس امید توسلی، مدیر تحقیق و توسعه
مهندس علی احمدی،کارشناس تولید و اجرای بتن

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی