[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تهدیدی که عملی شد سعید در تبعید!، روزنامه شیراز نوین

برای دومین هفته پیاپی خبری از حضور سعید عزت‌اللهی در فهرست وایله‌کلوب دانمارک نبود.
به گزارش فوتبال 360، سعید عزت‌اللهی یکی از سرشناس‌ترین ستاره‌های حاضر در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه محسوب می‌شود. در یک ‌ماه، اخبار و شایعات پیرامون جدایی عزت‌اللهی از تیم دانمارکی به اوج خود رسید و تیم‌هایی مانند پرسپولیس، استقلال و سپاهان هم برای این ستاره باتجربه پا پیش گذاشتند و به دنبال آن بودند تا بتوانند رضایت‌نامه او را از باشگاه دانمارکی بگیرند؛ آن‌هم در شرایطی‌که در وهله نخست، پرسپولیسی‌ها مشتری دست به نقد عزت‌اللهی بودند اما در ادامه راه، دو مدعی دیگر هم وارد رقابت برای جذب عزت‌اللهی شدند.
مدیران باشگاه وایله‌کلوب دانمارک در مذاکرات اولیه با مسئولان باشگاه پرسپولیس، هزینه رضایت‌نامه عزت‌اللهی را 300 هزار یورو اعلام کردند، اما این رقم طی روزهای گذشته سیر صعودی عجیبی را در پیش گرفت. به ‌طوری‌که ابتدا به 400 هزار یورو ارتقا یافت و سپس ارقامی مانند 700 هزار یورو و یک میلیون یورو هم مطرح شد و حالا گفته می‌شود که دانمارکی‌ها با توجه به مشتریان ایرانی عزت‌اللهی، حاضر به فروش ستاره تیم‌شان کمتر از یک میلیون یورو نیستند!
سعید عزت‌اللهی در روزهای گذشته شخصاً وارد مذاکره با مدیران باشگاه وایله‌کلوب شده و به دنبال آن است تا رضایت‌نامه خود را بگیرد، اما گفته می‌شود که با وجود مذاکرات انجام‌شده از سوی عزت‌اللهی، خبری از ارائه تخفیف به ستاره ایرانی نیست و مدیران باشگاه دانمارکی به دنبال آن هستند تا حداکثر درآمدزایی ممکن را از فروش هافبک ایرانی داشته باشند و همین مسئله باعث شده تا عملاً جدایی عزت‌اللهی از تیم وایله‌کلوب دانمارک در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه غیرممکن شود.
**سکونشینی در ازای تمدید نکردن!
عزت‌اللهی در روزهای گذشته به دنبال آن بود تا بتواند براساس قوانین موجود، قرارداد خود با تیم بعدی‌اش را تنظیم کند و در نقل‌وانتقالات زمستانه از جمع بازیکنان وایله‌کلوب جدا شود. گفته می‌شود که در این زمینه پرسپولیسی‌ها تمایل دارند تا به‌عنوان بازیکن آزاد، سعید عزت‌اللهی را به خدمت بگیرند و مذاکراتی هم در این‌باره انجام شده است. در نقطه مقابل، مسئولان باشگاه دانمارکی سعید عزت‌اللهی را تهدید کرده‌اند که او باید قراردادش را تمدید کند و در غیر این‌صورت او باید تا پایان نیم‌فصل سکونشین باشد.
هافبک ایرانی در دو هفته آغازین فصل جدید لیگ برتر دانمارک، جایی در فهرست تیمش نداشت تا مشخص شود که مسئولان باشگاه وایله‌کلوب به دنبال عملی‌کردن تهدید خود هستند. 
گفته می‌شود با وجود پیشنهادات مطرح‌شده، فعلاً سعید عزت‌اللهی حاضر به تمدید قراردادش نشده و باید دید که طی روزهای آینده تصمیم او چه خواهد بود. 
به نظر می‌رسد که مسئولان باشگاه دانمارکی بر تصمیم خود مُصر هستند و حالا همگان در انتظار واکنش سعید عزت‌اللهی هستند که آیا او تا پایان نیم‌فصل برای جدایی از تیم وایله‌کلوب، سکونشینی را تجربه می‌کند یا حاضر به تمدید قراردادش خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی