[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

فوتبال مرودشت به کجا می‌رود؟، روزنامه شیراز نوین

مدت کمی است که تغییرات مدیریتی در هیئت فوتبال شهرستان مرودشت رخ داده و جهانبخش روستافارسی جایگزین موسی رضا عمادی شده است.
در همان آغاز به کار روستافارسی دیداری با وی داشتم و درمورد برنامه‌های کاریش صحبت کردیم؛ وی به جد اعلام کرد که هدف او و همکارانش، تکیه روی فوتبال پایه است و بهترین برنامه‌ها را برای فوتبال پایه دارد و می‌گفت: معتقدم که با کار در فوتبال پایه و برگزاری لیگ‌های باکیفیت در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید، آینده فوتبال شهرستان را می‌سازد.
به او گفتم: مدارس فوتبال، بازی‌های پایه را در اختیار گرفته‌اند؛ ما بیست مدرسه فوتبال داریم، اما همیشه بین پنج تا ده تیم در لیگ‌های پایه شرکت می‌کنند. رئیس هیئت با قاطعیت گفت: در این مورد هم برنامه داریم و همین‌جا می‌گویم که در سال1402 همه یا حداقل اکثر آنها در لیگ‌های پایه شرکت خواهند کرد!
شنیدن این حرف‌ها از زبان رئیس هیئت فوتبال شیرین بود، اما حال که وقت عمل رسیده، خلافش به چشم می‌آید! در لیگ نونهالان ده تیم اعلام آمادگی کرده‌اند، اما با عرض تأسف، این ده تیم به دو گروه پنج تیمی تقسیم شده‌اند؛ یعنی هر نونهال، چهار یا حداکثر شش بازی در طول سال انجام می‌دهد!
 دوستان و عزیزان  بدانید و آگاه باشید، بازیکن با سالی 4 بازی رشد و ترقی نمی‌کند؛ ای کاش این مسابقات را در یک گروه برگزار می‌کردید؛ شما در قبال فوتبال مرودشت مسئول هستید. راستی مگر اعلام نکردید برای حضور همه مدارس فوتبال در لیگ‌های پایه برنامه دارید، پس بقیه مدارس چرا شرکت نکردند؟ برنامه‌هایی که می‌گفتید کجاست؟
البته در مورد نظارت بر کار و بار مدارس هم حرف بسیار است که در آینده به آنها اشاره خواهیم کرد.
بخش آخر این مطلب را اختصاص می‌دهم به حضور تیم‌های نونهالان شهرستان مرودشت در لیگ دسته یک استان. در این رقابت‌ها سه تیم داشتیم و هر سه تیم حذف شدند، در حالی که اگر مدیریت هیئت فوتبال منفعلانه عمل نمی‌کرد، می‌توانستیم حضوری مؤثر و همراه با موفقیت داشته باشیم.
بنده این شکست را به پای هیئت فوتبال مرودشت می‌نویسم که نتوانستند کار را مدیریت نمایند. سه تیم مرودشتی در کمتر از یک ماه حداقل صدوپنجاه میلیون تومان هزینه کردند، ولی متأسفانه هر سه حذف شدند. اگر هیئت فوتبال منفعل نبود، حتی می‌توانستیم دو تیم صعودکننده به لیگ برتر داشته باشیم.
حرف در این زمینه بسیار است و در روزهای آینده مسائل بیشتری را باز خواهیم کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی