[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

توافقات جدید وزرای کشور ایران و عراق برای راهپیمایی اربعین، روزنامه شیراز نوین

توافقات جدید وزرای کشور ایران و عراق برای راهپیمایی اربعین
عبدالامیر الشمری وزیر کشور عراق در حاشیه بازدید از مرز خسروی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تردد در مرز خسروی در ایام اربعین به طور قطع به صورت ۲۴ساعته خواهد بود. 
عبدالامیر الشمری گفت: به طور قطع تمام امکانات خود شامل امکانات دولتی و مردمی را در اختیار زوار قرار داده‌ایم و اتوبوس‌ها و آمبولانس‌ها آماده شده‌اند. وی عنوان کرد: 120 گیت در پایانه منذریه آماده شده که در مجموع در هر دقیقه یک زائر وارد شود و هرچند مشکلاتی غیرقابل اجتناب است، اما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که مشکلی 
ایجاد نشود. 
الشمری با بیان اینکه تردد در مرز خسروی به طور قطع به صورت 24ساعته انجام می‌شود، گفت: پذیرش روزانه 100هزار نفر از طریق مرز خسروی دشوار است، اما مقداری کمتر از این را به طور حتم پذیرا خواهیم بود. احمد وحیدی وزیر کشور ایران نیز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دیروز با وزیر کشور عراق نشستی در مرز خسروی داشتیم و موضوع بحث، تسهیل شرایط برای تردد زوار بود و این سومین نشست با این موضوع بود. وی عنوان کرد: موضوعات سهولت حمل و نقل، بهبود وضعیت در گذرگاه‌های مرزی، گذرنامه‌ها، رسیدگی بهداشتی به زوار و تسهیل شرایط برای آن‌ها مورد بحث قرار گرفت که با روحیه بسیار خوب وزیر کشور عراق توافقات مورد تأکید قرار گرفت. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی