[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

اجرای طرح نهضت توسعه در شهرک صنعتی شیراز، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در بازدید میدانی سرزده از پروژه‌های زیرساختی شهرک صنعتی بزرگ شیراز، ضمن بررسی پیشرفت اجرای طرح‌های زیرساختی، دستوراتی به منظور تسریع در عملیات اجرایی صادر کرد.
در این برنامه که مدیر شهرک صنعتی بزرگ شیراز نیز حضور داشت، هاشمی از بخش‌های خدماتی، کارگاهی و فازهای توسعه شهرک صنعتی نظیر بازارچه خدماتی کوشش ۱ و ۲، ابتکار، میدان ششم کانال‌های لاینینگ شهرک، پروژه زیرسازی تکمیلی فاز ۵، مجموعه ۵۰هکتاری کارگاهی بولوارهای کیمیا، دانشجو و کارگر جنوبی بازدید کرد و ضمن بررسی مسائل و مشکلات، دستوراتی در راستای تسریع در تکمیل زیرساخت‌ها صادر کرد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در این بازدید از اجرای برنامه تحولی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز با عنوان نهضت توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها خبر داد و گفت: در قالب این برنامه، اجرای ۱۲ پروژه بزرگ با اعتبار ۵۷۰میلیارد تومان پیش‌بینی شده که برخی از پروژه‌ها آغاز شده است.
سیدمصطفی هاشمی اجرای طرح تکمیل روشنایی واحدهای کارگاهی، انجام نهضت آسفالت در جاده دسترسی، ورودی شهرک، لکه‌گیری و آسفالت فاز ۵ و زیرسازی جاده دوم دسترسی، ساخت و تکمیل مدول سوم تصفیه‌خانه فاضلاب و اجرای مدول چهارم، اجرای طرح پمپاژ پساب، ساخت واحدهای کارگاهی، خرید انشعاب و تکمیل طرح انتقال آب و اتصال به شبکه داخلی و اجرای طرح پیاده‌روسازی در برخی فازهای شهرک صنعتی را از مهم‌ترین طرح‌ها و برنامه‌هایی اعلام کرد که عملیات اجرایی برخی از آنها در حال انجام است و برخی دیگر نیز در مرحله برآورد یا انتخاب پیمانکار قرار دارد.
وی افزود: در این برنامه، ضرورت‌ها و نیازهای زیرساختی شهرک صنعتی بزرگ شیراز اولویت‌بندی شده و بر اساس برنامه عملیاتی و فنی در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.
هاشمی با اشاره به اهمیت شهرک صنعتی بزرگ شیراز در توسعه صنعتی و اشتغال استان افزود: وجود حدود ۵۸ درصد از قراردادها و واحدهای بهره‌بردار شهرک‌های صنعتی استان در شهرک صنعتی بزرگ شیراز، بیانگر اهمیت راهبردی این شهرک صنعتی است و به تناسب آن توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در اولویت قرار دارد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی