[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

حسن یزدانی در آستانه کسب عنوان بهترین کشتی‌گیر تاریخ، روزنامه شیراز نوین

در بسیاری از رده‌بندی‌های افتخار در ورزش دنیا برای مدال‌های طلا، نقره و برنز المپیک به ترتیب 20، 10 و 5 امتیاز در نظر گرفته و برای طلا، نقره و برنز جهانی به ترتیب 10، 5 و 2 امتیاز می‌دهند. به گزارش طرفداری، بر این اساس حمید سوریان با 80 امتیاز ناشی از یک طلای المپیکی و 6 طلای جهانی در رده اول قرار دارد و حسن یزدانی با 72 امتیاز در رده دوم ایستاده است.
اگر امسال حسن یزدانی بتواند در مسابقات جهانی طلا بگیرد، با 82 امتیاز بالاتر از حمید سوریان قرار خواهد گرفت؛ البته اگر او امسال نقره بگیرد و سال آینده هم در المپیک مدال بگیرد، در صدر فهرست بهترین کشتی‌گیران تاریخ کشورمان قرار خواهد گرفت.
1- حمید سوریان با 80 امتیاز، 2- حسن یزدانی با 72 امتیاز، 3- عبدالله موحد با 70 امتیاز و مرغوبیت طلا نسبت به تختی، 4- غلامرضا تختی با 70 امتیاز، 5- امامعلی حبیبی با 50 امتیاز و مرغوبیت طلا نسبت به رسول خادم، 6- رسول خادم با 50 امتیاز، 7- ابراهیم جوادی با 45 امتیاز و مرغوبیت طلا نسبت به دبیر، 8- علیرضا دبیر با 45 امتیاز، 9- محمدرضا گرایی و امید نوروزی با 35 امتیاز و مرغوبیت طلا نسبت به کمیل قاسمی، 10- کمیل قاسمی با 35 امتیاز.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی