[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

درخشش بانوی شیرازی در بازی‌های جهانی ناشنوایان روسیه، روزنامه شیراز نوین

مسابقات دوبل تنیس روی میز بازی‌های تابستانی 2023 ناشنوایان در اوفای روسیه برگزار شد و مریم کشتی آرای، ورزشکار شیرازی به همراه تیم ملی کشورمان پس از رقابت ورزشکاران 16 کشور، بر سکوی سوم این مسابقات ایستادند.
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان فارس به‌نقل از فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، مسابقات دوبل تنیس روی میز بازی‌های تابستانی 2023 ناشنوایان در اوفای روسیه عصر 8 مردادماه برگزار شد و پس از رقابت ورزشکاران 16 کشور، تیم‌های بانوان و آقایان کشورمان بر سکوی سوم ایستادند.
در بخش بانوان تیم کشورمان با ترکیب مریم کشتی آرا، ورزشکار شیرازی و سما شهبازی و در بخش آقایان فرزاد چراغی و رضا قاسمی، مدال برنز را بر گردن آویختند. تیم‌های ملی تنیس روی میز ایران به سرپرستی حمیدرضا صابری و سرمربیگری محمدعلی عباسی و ویدا عیدی در این دوره از رقابت‌ها شرکت کردند و 2 مدال نقره و 3 مدال برنز را به دست آوردند.
کاروان اعزامی ناشنوایان کشورمان در چهار رشته ورزشی فوتبال، جودو، دو و میدانی و تنیس روی میز در این رقابت‌ها شرکت کرده و تا پایان ششمین روز 12 مدال (3 مدال نقره و 9 مدال برنز) به دست آورده است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی