[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

دو خرید جدید و نفس راحت یحیی ، روزنامه شیراز نوین

در شرایطی که باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌هایی تأکید کرده بود، فصل نقل‌و‌انتقالات باشگاه به پایان نرسیده و آنها درصدد جذب بازیکنان جدیدی هستند، از گوشه و کنار خبر می‌رسد دو بازیکن خارجی مدنظر یحیی گل‌محمدی تا حد زیادی به انتخاب نزدیک شده و باید شاهد حضور آنها در پرسپولیس طی روزهای آینده بود. به گزارش ورزش‌سه، پرسپولیس یک دروازه‌بان زیر 23 سال برزیلی را از میان دو گزینه نهایی انتخاب خواهد کرد و برای خط حمله نیز چشم به بازیکنی دوخته است که با سابقه خوب در فوتبال انگلیس در فصل گذشته در تیم حتا امارات در لیگ دسته دوم این کشور توپ زده و شاید بتواند یک لوکادیای جدید برای سرخ‌ها باشد.
درباره گزینه دروازه‌بانی پرسپولیس کانال‌های هواداری اسامی مختلفی را منتشر کرده‌اند که باید در انتظار نهایی شدن یک اسم از بین چهره‌هایی که ننکا، مربی گلرهای پرسپولیس با آنها مذاکره کرده، باشیم.
در عین حال برای خط حمله نیز مهم‌ترین گزینه مطرح‌شده بنیک آفوبه بازیکن فصل گذشته حتا امارات است که بازیکنی متناسب با شرایط پرداختی در فوتبال ایران به حساب می‌آید و با توجه به سابقه‌اش بعید نیست سر از اردوگاه سرخ‌ها دربیاورد.
در روزهای گذشته هواداران پرسپولیس انتقادات مختلفی را درباره عدم تحرک این باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات با خرید تنها 3 بازیکن مطرح کرده بودند که در صورت انجام این مسئله این انتقادها تا حد زیادی کاهش خواهد یافت. البته پرسپولیسی‌ها در این موضوع به هیچ‌وجه خود را با استقلال قیاس نمی‌کنند و تنها نگرانی آنها عقب نماندن از دو باشگاه تراکتور و سپاهان است که در این فصل نقل‌و‌انتقالات فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته‌اند.
جالب است که هواداران چندان روی خوشی به موضوع خرید گلر خارجی نشان نداده‌اند و این مسئله را فاقد ارزش سرمایه‌گذاری می‌دانند، اما بعید است یحیی بخواهد لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را تنها با اتکا به یک دروازه‌بان(علی‌رضا بیرانوند) شروع کرده و ادامه بدهد و حضور یک گلر با کیفیت ذخیره کمک بزرگی به پرسپولیس خواهد بود؛ به خصوص که این گلر در فهرست بزرگسالان نیز جایی را پرنخواهد کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی