[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مصدومیت، کابوس همیشگی بارسا، روزنامه شیراز نوین

۲ بازیکن کلیدی بارسلونا در آستانه شروع لالیگا مصدوم شدند.
به گزارش فوتبال 360، تور پیش فصل بارسلونا تا اینجا چندان مطابق انتظار آنها پیش نرفته است. بارسلونا در اولین بازی پیش فصل خود متحمل شکست سنگینی در برابر تیم آرسنال شد؛ این تیم در دومین بازی خود در برابر رئال مادرید به پیروزی دست یافت، اما در جریان این بازی ۲ بازیکن کلیدی دچار مصدومیت عضلانی و مجبور به ترک زمین شدند. 
در کمتر از 30 دقیقه پس از شروع دومین بازی پیش‌فصل بارسلونا، آندریاس کریستنسن دچار مصدومیت شد و به ناچار زمین بازی را ترک کرد و جای خود را به اریک گارسیا داد؛ این مدافع 27 ساله در مدت حضور خود در زمین، عملکرد خوبی داشت و 92 درصد از پاس‌های او صحیح بودند. هنوز مدت زمان دوری کریستنن از میادین مشخص نشده است. 
ایلکای گوندوغان که دومین بازی رسمی خود را برای بارسلونا در دیدار تدارکاتی در برابر رئال مادرید انجام داد، دومین مصدوم این تیم لقب گرفت. 
این مسابقه در ظاهر یک بازی دوستانه بود، اما در واقع یک بازی به شدت خشن و پر از درگیری نام داشت و در یکی از صحنه‌های بازی، خطای اورلین شوامنی بر روی گوندوغان، مصدومیت بازیکن آلمانی را رقم زد؛‌ گوندوغان پس از 42 دقیقه به دلیل درد در پای راست خود از زمین مسابقه بیرون رفت و  جای خود را به سرخی روبرتو داد. 
انتظار می‌رود مدت زمان دوری کریستنس و گوندوغان به زودی مشخص شود؛ در بهترین حالت بارسلونا امیدوار است مصدومیت این بازیکنان جدی نباشد و آنها بتوانند تیم را در بازی‌های آینده همراهی کنند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی