[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شهردار کلان‌شهر شیراز عنوان کرد: رشد ۵۰۰درصدی بودجه عمرانی شهرداری، روزنامه شیراز نوین

شهردار کلان‌شهر شیراز از اجرای جهش آسفالت با اعتبار یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد تومان در مناطق یازده‌گانه خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در جلسه‌ با قائم‌مقام، معاونان و شهرداران مناطق، از اجرای جهش آسفالت با اعتبار یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد تومان در سطح شهر خبر داد.
او در این راستا بیان کرد: این جهش در راستای رضایتمندی شهروندان و امیدآفرینی به عنوان اولویت مدیریت شهری خواهد بود.
شهردار کلان‌شهر شیراز گفت: شهرداران مناطق باید نسبت به زیرسازی محورهای مشمول جهش آسفالت هرچه سریع‌تر اقدام کنند. اسدی به رشد ۵۰۰درصدی بودجه عمرانی سال جاری شهرداری نسبت به دو سال گذشته اشاره و بیان کرد: هم‌اکنون بودجه عمرانی شهرداری این کلان‌شهر نزدیک به ۲۰هزار میلیارد تومان است. وی با تأکید بر این موضوع که باید جهش آسفالت برنامه‌محور و بر اساس موعد زمان‌بندی تمام شود، عنوان کرد: ارزیابی این موضوع به صورت هر‌ ماه انجام می‌شود تا همه موارد طبق برنامه پیش رود.
بنا به اظهار شهردار کلان‌شهر شیراز، قیر امروزه به‌دلیل محروم شدن از یارانه دولتی کالای زیربنایی و گرانی محسوب شده و تمامی بار هزینه آسفالت از محل درآمد شهرداری تأمین محسوب می‌شود. اسدی با تصریح بر اولویت خواست مردم و تقویت زیرساخت‌ها در مدیریت شهری بیان کرد: محور درخواست‌های شهروندان در سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷، مبنی بر آسفالت معابر خاکی و ترمیم بوده است که مدیریت شهری این موضوع را در اولویت فعالیت‌های خود قرار داده است. علیرضا اسکندری عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز که در جلسه حضور داشت، از اهتمام مقام ارشد مدیریت شهری این کلان‌شهر که بر مبنای خواست شهروندان در حال برنامه‌ریزی و انسجام در اجرا حرکت می‌کند، قدردانی کرد.
وی استفاده از مصالح مرغوب را اولویت کار دانست و تصریح کرد: تمام مراحل آسفالت معابر طبق استاندارد انجام شود؛ چراکه خدمت آسفالت از خدمات بسیار پرهزینه شهرداری است و نظارت بر اقدامات پیمانکار بسیار مهم است.
قائم‌مقام شهردار کلان‌شهر شیراز نیز با بیان اینکه نقاط از پیش تعیین شده در مناطق یازده‌گانه در نخستین گام جهش آسفالت در نظر گرفته شده، به آسفالت معابر خاکی به عنوان اولویت اشاره و اظهار کرد: مناطق یازده‌گانه باید نسبت به زیرسازی معابر توجه کنند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز نیز در این جلسه با تأکید بر افزایش قیمت این زیرساخت گران شهری گفت: جهش آسفالت با توجه به این مسئله و بنا به تکلیف شهردار این کلان‌شهر و برنامه‌ریزی انجام‌شده پیرامون درخواست‌ها، رقم خورد.
بنا به اظهار محمد امین؛ موضوع جهش آسفالت بسیار متفاوت است؛ چراکه باید ۶میلیون مترمربع در باره زمانی مشخص با اعتبار یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد تومان به 
بهره‌برداری برسد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی