[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

صنایع رقابت‌پذیر باشند ، روزنامه شیراز نوین

 مدیرکل صمت فارس: بنگاه‌های اقتصادی حمایت می‌شوند
صنایع رقابت‌پذیر باشند 

ایزدی: مشکلات بنگاه‌های اقتصادی در اسرع وقت پیگیری و تا حصول نتیجه دنبال می‌شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در پانصد و سی و چهارمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیا و فعال‌سازی واحدهای راکد اظهار داشت: بررسی وضعیت ۱۷ بنگاه اقتصادی برای اخذ تسهیلات و رفع مشکلات مربوطه از جمله موضوعات گمرکی، مالیاتی و... انجام شد و برای اقدامات و همکاری لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط تصمیمات لازم اتخاذ شد.
حمیدرضا ایزدی افزود: بنگاه‌های مطرح شده در جلسه در زمینه بسته‌بندی سبزی، فرآورده‌های لبنی، قطعات خودرو، مواد شوینده و... فعالیت دارند که به مشکلات آنها پرداخته شد.
ایزدی اظهار داشت: بررسی و اتخاذ تصمیم جهت رفع موانع پیش روی واحدهای تولیدی در تمامی حوزه‌های مرتبط با بخش تولید و صادرات، با هدف افزایش رونق تولید رقابت‌پذیر، تثبیت یا افزایش اشتغال، افزایش بهره‌وری و افزایش صادرات با رعایت قوانین مربوطه نیز انجام می‌پذیرد.
وی با تأکید بر اینکه مشکلات بنگاه‌های اقتصادی در اسرع وقت پیگیری و تا حصول نتیجه دنبال می‌شود، اضافه کرد: در راستای رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی استان، علاوه بر تشکیل کمیته تخصصی ذیل کارگروه، برنامه‌ریزی برای افزایش جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور دستگاه‌های اجرایی به صورت هفتگی و مستمر مرکز استان و شهرستان‌ها در دستور کار دبیرخانه کارگروه است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی