[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

حسینی، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز: آینده خوبی برای شیراز نوید می‌دهیم، روزنامه شیراز نوین

سخنگوی شهرداری شیراز این نوید را به شهروندان این کلان‌شهر داد که دغدغه مدیریت شهری در ارائه خدمات مطلوب در سطح شهر به‌ویژه مقوله آسفالت است.
 اجرای آسفالت دوستدار محیط‌زیست
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری نیز در بازدید خبرنگاران از کارخانه تولید آسفالت در دوکوهک گفت: معدن دوکوهک شهرداری شیراز دارای مساحت ۵۴هکتاری است.
علی حسین عباسی افزود: یک دستگاه سنگ‌شکن مدرن در این کارخانه موجود است و بهترین نوع ماسه شسته شیراز در اینجا تولید می‌شود. او با تأکید بر اینکه شروع جهش آسفالت و تهیه بتن‌های شهر از این کارخانه است، اظهار کرد: در این کارخانه، آب بازیافت می‌شود و هیچ‌گونه پِرتی از مصالح نداریم و ۷۵ درصد از مصالح نو و ۲۵ درصد از مصالح تراش و ترمیم آسفالت هم‌زمان استفاده می‌شوند.
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز همچنین تصریح کرد: این کارخانه از کارخانه‌های مدرن، مجهز و به‌روز است و از نظر تولید صدا و آلاینده‌ها نیز در سطح استاندارد بوده و ظرفیت تولید این کارخانه ۲۴۰ تن در ساعت است.
عباسی در این بازدید همچنین به این نکته اشاره کرد که در جهش آسفالت معابر شهر شیراز، ساعتی ۱۸۰ تن آسفالت در این کارخانه تولید و به سطح شهر فرستاده می‌شود. او اعلام کرد: در جهش آسفالت شهر شیراز، تکلیف تولید روزانه ۱۲۰۰ تن به عهده این کارخانه گذاشته‌ شده است.
 اولویت‌بندی بر اساس مناطق محروم
شهردار منطقه یک شیراز در این مراسم گفت: عملیات روکش آسفالت معابر در منطقه یک شهرداری در قالب طرح جهش آسفالت آغاز شد.
عبدالصالح رستم‌زاده بیان کرد: این طرح در راستای جلب رضایت شهروندان در کوچه 4/70 بولوار پاسداران به متراژ ۲هزار مترمربع و اعتباری بالغ‌ بر ۶میلیارد ریال اجرا و طبق اولویت‌بندی تا پایان سال جاری در بیش از ۶۰ نقطه از محدوده منطقه عملیات روکش و ترمیم آسفالت انجام می‌شود.
 شناسایی معیارهای اثرگذار بر کیفیت زندگی
شهردار منطقه ۲ شیراز گفت: ارتقای کیفیت آسفالت معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی سطح منطقه به‌عنوان یکی از معیارهای اثرگذار بر کیفیت زندگی شهروندان است.
محمد مقدس‌زاده بیان کرد: شهرداری منطقه ۲ هم‌زمان با سایر مناطق عملیات زیرسازی، کانیواگذاری و آسفالت معابر شهرک بهار (منشعبات خیابان شهید اسلامی و شهید شجاعی) به مساحت ۴۰هزار مترمربع با اعتبار ۵۴میلیارد ریال آغاز به کار کرده است. 
 رکن‌آباد در مسیر تغییر و تکامل
شهردار منطقه ۳ شیراز گفت: همگام با دیگر مناطق شهرداری شیراز، عملیات روکش آسفالت معابر این منطقه نیز در قالب طرح جهش آسفالت، از شهرک رکن‌آباد آغاز شد.
غلامرضا شهریاری بیان کرد: تأمین رفاه و آسایش شهروندان، تسهیل در تردد، سامان‌دهی و بهسازی معابر و زیباسازی منظر شهری، از دیگر اهداف اجرای این طرح است.
شهردار منطقه ۴ شیراز گفت: پروژه تراش و ترمیم آسفالت خیابان شاه‌قلی‌بیگی در جهش آسفالت شهرداری این منطقه انجام گرفت.
حسام‌الدین اسدزاده بیان کرد: این عملیات در خیابان شاه‌قلی‌بیگی، ورودی از بولوار باهنر جنوبی آغاز و طبق برنامه زمان‌بندی، ۱۲ نقطه دیگر در دستور کار معاونت عمرانی این منطقه قرار دارد.
 آسفالت؛ از کمربندی تا قلب شهر
در ادامه این مراسم، شهردار منطقه ۶ شیراز گفت: عملیات بزرگ جهش آسفالت در این منطقه هم‌زمان با جهش آسفالت کلان‌شهر شیراز رقم خورد.
مسعود قادری بیان کرد: جهش آسفالت شهرداری منطقه شش، از محور خیابان ۲۰متری جبل دراک، حاشیه کمربندی به مساحت ۷هزار مترمربع و اعتبار ۲۰میلیارد ریال، با حضور مهندس قادری شهردار منطقه، معاونان، مسئولان، شهروندان و یاوران شورای محلات منطقه آغاز شد.
شهردار منطقه ۷ شیراز هم در این مراسم گفت: با اجرای جهش آسفالت بخش عمده‌ای از درخواست‌های مردم در بخش آسفالت معابر و کوچه‌ها پاسخ داده خواهد شد.
محمد جعفری بیان کرد: رویکرد و هدف جهش آسفالت، مناطق محروم، کم‌برخوردار و معابر خاکی است‌ و توجه به اینکه سطح معابر و محلات کم‌برخوردار در منطقه ۷ نسبت به سایر مناطق بیشتر است، حجم عمده‌ای از مساحت جهش آسفالت را به خود اختصاص می‌دهد.
 تحقق جهش عمرانی با محرومیت‌زدایی
 شهردار منطقه ۹ شیراز گفت: عملیات جهش آسفالت در خیابان مشکل‌گشا با حجم پیش‌بینی‌شده ۱۸۰۰ مترمربع آسفالت و با اعتبار ۱۱میلیارد ریال در مرحله یازدهم جهش عمرانی آغاز شد.
سیدمحمد افضلی بیان کرد: میزان آسفالت انجام‌شده در سال ۱۴۰۱ به متراژ ۱۲۸هزار مترمربع و میزان آسفالت انجام‌شده در سال جاری تاکنون ۴۴هزار مترمربع و میزان آسفالت برنامه‌ریزی‌شده از تیرماه تا انتهای سال ۱۸۰هزار مترمربع طبق برنامه جهش آسفالت دنبال می‌شود.
 استقبال از یازدهمین جهش عمرانی
شهردار منطقه ۱۰ شیراز گفت: پروژه‌های آسفالت منطقه ۱۰ با جدیت هم‌زمان با آغاز جهش آسفالت شهرداری شیراز در حال انجام است و ادامه دارد. شهرام سبزیان‌فرد بیان کرد: برآورد ۵۰۰هزار مترمربع نیز درخواست زیرسازی و آسفالت و ترمیم موردنیاز در منطقه است که با آغاز یازدهمین جهش عمرانی ویژه پروژه‌های آسفالت با عنوان جهش آسفالت این مهم در دستور کار انجام قرار دارد.
 امیدآفرینی در مناطق محروم
شهردار منطقه ۱۱ شیراز گفت: برنامه‌های عمرانی در قالب طرح آسفالت گذرگاه‌های این منطقه با اعتباری بالغ‌ بر ۴۰میلیارد تومان و مساحت ۲۰۰هزار مترمربع از سر گرفته شده است.
علی فراشاییان بیان کرد: در راستای جلب رضایت خاطر شهروندان و امیدآفرینی در میان مردم، یازدهمین گام از برنامه جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز در این منطقه همگام با دیگر مناطق با آسفالت سه‌هزار مترمربع از کوچه‌های بولوار سرداران شهید برداشته شد.
 بازدید خبرنگاران از زیرساخت‌های شهری
گفتنی است در ابتدای عملیات یازدهمین جهش عمرانی شهرداری شیراز، اصحاب رسانه با حضور معاون فنی و عمرانی، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و شماری از مدیران شهرداری شیراز از کارخانه تولید آسفالت شهرداری این کلان‌شهر در دوکوهک بازدید کردند. اصحاب رسانه با حضور معاون فنی و عمرانی، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و شماری از مدیران شهرداری شیراز، از کارخانه تولید آسفالت شهرداری این کلان‌شهر در دوکوهک بازدید کردند. بر اساس این گزارش، شایان ذکر است عملیات بزرگ جهش آسفالت به‌طور هم‌زمان در مساحت ۶میلیون مترمربع از مناطق این کلان‌شهر با اعتبار ۱۲۰۰میلیارد تومان کلید خورد.

 

افضلی، شهردار منطقه ۹ شیراز: 
میزان آسفالت برنامه‌ریزی‌شده از تیرماه تا انتهای سال ۱۸۰هزار مترمربع طبق برنامه جهش آسفالت دنبال می‌شود

عباسی، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری: 
در کارخانه آسفالت شهرداری شیراز آب بازیافت می‌شود و هیچ‌گونه پِرتی از مصالح نداریم

مقدس‌زاده، شهردار منطقه ۲ شیراز: 
ارتقای کیفیت آسفالت معابر به‌عنوان یکی از معیارهای اثرگذار بر کیفیت زندگی شهروندان محسوب می‌شود

 

سبزیان‌فرد، شهردار منطقه ۱۰ شیراز: 
پروژه‌های آسفالت این منطقه با جدیت هم‌زمان با آغاز جهش آسفالت شهرداری شیراز در حال انجام است

 

فراشاییان، شهردار منطقه ۱۱ شیراز: 
برنامه‌های عمرانی در قالب طرح آسفالت گذرگاه‌ها با اعتبار ۴۰میلیارد تومان و مساحت ۲۰۰هزار مترمربع ادامه دارد

 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی