[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

بمب نقل و انتقالاتی چلسی دور از میادین، روزنامه شیراز نوین

کریستوفر انکونکو، بازی اول فصل و احتمالاً بازی‌های بعدی را هم از دست می‌دهد. به گزارش فوتبال 360، قافله دور و دراز خریدهای چلسی از بین نوجوانان مستعد فوتبال دنیا این نگرانی را برای هواداران باشگاه لندنی ایجاد می‌کرد که چنین بازیکنانی توانایی بازگرداندن تیم به سطوح بالا و رقابت برای عناوین را ندارند. پوچتینو و چلسی پاسخ تمام این نگرانی‌ها را با یک خرید به موقع، دقیق و فنی دادند؛ کریستوفر انکونکو! با این حال شاید برای خرید چنین بازیکنی باید دقتی حتی بیشتر از این را به کار می‌بستند. بدترین خبر برای شیرهای لندنی روز گذشته منتشر شد؛ انکونکو مصدوم شده و 4 ماه خانه‌نشین خواهد بود.
چلسی در دیدار تدارکاتی مقابل دورتموند با مصدومیت ستاره فرانسوی خط حمله‌اش مواجه شد؛ انکونکو که در برخوردی با مت هوملس دچار این مشکل شده به گفته خبرگزاری‌ها از ناحیه مینیسک نازو مصدوم شده و بلافاصله اعلام شد ممکن است به عمل جراحی احتیاج داشته باشد. غیبت او برای 4 ماه قطعی است و مشکلات پوچتینو از همین جا شروع می‌شود؛ آنها حساب ویژه‌ای روی خرید درخشان خود از لایپزیش کرده بودند و این موضوع در بازی‌های تدارکاتی چلسی کاملاً مشهود بود. 
حالا پوچتینو دچار مشکل شده است؛ قرار بود ستاره فرانسوی، مرد اول گلزنی آبی‌ها باشد و آنها برای رسیدن به این مهم قید کای هاورتس را هم زده بودند. اکنون تیم پوچتینو باید بدون جانشین شایسته‌ای برای هاورتس در آینده مقابل آرسنالی قرار بگیرد که احتمالاً ستاره آلمانی را در ترکیبش قرار خواهد داد.
در آخرین به‌روز رسانی از وضعیت مصدومیت انکونکو معلوم شد این بازیکن دچار مشکل جدی از ناحیه زانو شده و چلسی را برای شروع فصل و هفته‌های نخست تا میانه‌های فصل تنها خواهد گذاشت. انکونکو با 4 ماه دوری از میادین یکی از خریدهای باشگاه انگلیسی‌اش را برای شروع پر قدرت لیگ سوزاند و اکنون چلسی باید هرچه زودتر چاره عاجلی برای این مشکل بیندیشد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی