[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

فرمانده ارتش پاکستان: امنیت ایران را امنیت خودمان می‌دانیم، روزنامه شیراز نوین

فرمانده ارتش پاکستان:
 امنیت ایران را امنیت خودمان می‌دانیم

فرمانده ارتش پاکستان در دیدار وزیر امور خارجه کشورمان اظهار داشت که ما امنیت ایران را امنیت خود می‌دانیم و در همکاری با کشور برادر؛ جمهوری اسلامی ایران در عرصه مبارزه با تروریسم کاملاً جدی هستیم.
به گزارش تسنیم، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در آخرین مرحله از ملاقات‌های رسمی خود در اسلام آباد با ژنرال عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان ملاقات کرد.؛ در این ملاقات که افسران عالی‌رتبه ارتش پاکستان نیز حضور داشتند امیرعبداللهیان با اشاره به ملاقات‌های خود با مقامات عالی پاکستان و توافقات حاصل‌شده در این سفر، خصوصاً در عرصه‌های امنیتی و مرزی، اظهار داشت: حمایت ارتش پاکستان از توافقات به دست‌آمده، به طور قطع در اجرایی شدن هرچه سریع‌تر این توافقات تعیین‌کننده است. وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اهمیت دستاوردهای سفر دو هفته پیش فرمانده ارتش پاکستان به جمهوری اسلامی ایران، توافقات انجام‌شده وی با سردار باقری در زمینه‌های امنیتی و مرزی را سرفصل جدیدی از همکاری‌های دو کشور دانسته و آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای اجرایی شدن هرچه سریع‌تر توافقات اعلام داشت. ژنرال عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان نیز در این ملاقات، سفر خود به تهران و ملاقات‌های انجام‌شده با رئیس جمهوری اسلامی ایران و سردار باقری و دیگر فرماندهان عالی‌رتبه نظامی و همچنین وزیر امور خارجه کشورمان که دو هفته پیش صورت گرفت، گفت: مبارزه ما با تروریسم جدی است؛ ما امنیت ایران را امنیت خود می‌دانیم و در همکاری با کشور برادر،؛ جمهوری اسلامی ایران در عرصه مبارزه با تروریسم کاملاً جدی هستیم.
در این ملاقات که با ضیافت شام فرمانده ارتش پاکستان به افتخار وزیر امور خارجه کشورمان ادامه یافت، طیف گسترده‌ای از موضوعات مختلف از جمله تحولات افغانستان مورد بحث قرار گرفت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی