[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ثبت‌نام زائران اربعین در سامانه سماح ضروری است، روزنامه شیراز نوین

ستاد مرکزی اربعین حسینی در اطلاعیه شماره 1 با ضروری خواند ثبت‌نام زائران اربعین در سامانه سماح اعلام کرد که ارائه خدمات مشروط به ثبت نام در این سامانه است.
به گزارش ایسنا به‌نقل از مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور، متن اطلاعیه شماره یک ستاد مرکزی اربعین به شرح زیر است:
«بسمه تعالی
به اطلاع ملت عزیز و محبان اهل بیت(ع) و تمامی متقاضیان سفر اربعین حسینی(ع) می‌رساند:
از آنجا که پیش‌بینی خدمات مناسب رفاهی، حمل و نقلی، بیمه‌ای و... برای زوار اربعین مستلزم ثبت‌نام در سامانه سماح برای تمهید مناسب‌تر این خدمات خواهد بود، لذا تصریح می‌گردد ثبت‌نام برای تمامی متقاضیان شرکت در راهپیمایی اربعین سال‌جاری ضرورت داشته و ضروری است تمامی افرادی که متقاضی شرکت در مراسم اربعین سال‌جاری می‌باشند با مراجعه به سامانه سماح به آدرس Samah.haj.ir (سامانه سماح) نسبت به ثبت‌نام خود در اسرع‌وقت اقدام کنند.»
توجه به توصیه‌های مندرج در سامانه سماح برای تمامی متقاضیان شرکت در مراسم اربعین مورد استدعا و تأکید ستاد مرکزی اربعین است.
ارائه خدماتی از قبیل تهیه بلیط، دریافت گذرنامه زیارتی اربعین، اختصاص ارز زیارتی و ... مشروط به ثبت‌نام زائران و متقاضیان در سامانه مذکور(سماح) است.
با عنایت به حذف ویزا برای سفر زیارتی اربعین و تعیین سقف تردد روزانه برای مرزهای هدف، ثبت‌نام به موقع و کامل در سامانه سماح برای تمامی زوار اربعین الزامی بوده و هنگام خروج از مرز مورد کنترل قرار خواهد گرفت.
ثبت‌نام در سامانه سماح بدون پرداخت حق بیمه، به منزله تکمیل ثبت‌نام نیست و هیچ‌گونه حقی را برای ثبت‌نام‌کننده محترم ایجاد نمی‌کند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی