[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رئیس فدراسیون فوتبال یا سانسورچی؟! ، روزنامه شیراز نوین


در خبرها دیدم که مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، گفته است مدیران روابط عمومی تیم‌های لیگ برتر را دعوت خواهیم کرد و با آنها در مورد کنترل مصاحبه‌های قبل و بعد از بازی مربیان صحبت می‌کنیم تا مانع از سؤالات بی‌معنی یا غیرمربوط شوند!
تاج از چه چیزی می‌ترسد؟ آقای تاج وظیفه شما کنترل پرسش و پاسخ‌ها نیست! خدا را شکر حضرت عالی که خوب می‌توانید پاسخگوی سؤالات خبرنگاران باشید؛ آیا فراموش کردید که در جواب سؤال مجری تلوزیون که پرسید قرارداد ویلموتس کجاست؟ خیلی راحت و ریلکس فرمودید: در جیب من است!
شما که می‌توانید این‌گونه پاسخ سؤال به حق خبرنگار را بدهید، دیگر نگران چه هستید؟ چیزی که هر جای دیگری بیان شده بود، تبعات زیادی برای گوینده داشت، اما شما خیلی راحت آن را به زبان آوردید و برایتان تبعاتی هم نداشت! 
آقای تاج! قطعاً شما نمی‌بایست دوباره بر صندلی ریاست فدراسیون تکیه می‌زدید؛ حضور مجدد شما بر این اریکه، نشان داد که باندهای فساد هرچقدر فساد کنند، کسی با آنها برخورد نمی‌کند! نمونه عینی راهم پرونده شما در بحث ویلموتس و دیگر موارد می‌دانند.
مورد دیگر که شاید تاج و رفقا می‌ترسند مورد سؤال قرار گیرند، پروند تخلفات تیم قزوینی است که در فدراسیون این دوستان، سریعاً سر و  تهش را یکی کردند. تیمی که به خاطر اسناد جعلی، دروغگویی و فریب فدراسیون برای استفاده از بازیکن غیرقانونی، آن‌هم در ۹ مسابقه از لیگ یک، طی رسیدگی به پرونده تنها به سه امتیاز جریمه در لیگ برتر محکوم شد!
 فدراسیون با این رأی نشان داد هیچ تمایلی برای برخورد با تخلف و یا فساد ندارد! در حالی که تیم قزوینی می‌بایست حتی به دسته دوم فرستاده می‌شد و مدیران متخلفش برای تمام عمر محروم می‌شدند، اما اینجا باند تاج و رفقا حاکم هستند! تازه این ۹ بازی چون شاکی داشت رسیدگی شد و مابقی بازی‌ها به علت عدم شکایت، رسیدگی هم نشد!
شاید تاج و باندش از پرسش در مورد عدم برخورد با داور مسئله‌دار دربی و یا برخورد نکردن با مدیر فاسدی که روزگاری رئیس هیئت فوتبال یک شهر صاحب تیم در لیگ برتر بوده و حال مدیر تیم لیگ برتری است، وحشت دارد!  همان شخصی که آقای سید علی(داور فوتبال) داستانش را فاش کرد.
بله دوستان! فساد حاکمان فوتبال آنقدر گسترده است که آقای تاج به سانسورچی شدن روی آورده است!

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی