[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شهردار کلان‌شهر شیراز: شورای هماهنگی نهادی ولایی است ، روزنامه شیراز نوین

شهردار کلان‌شهر شيراز طی پیامی به‌مناسبت سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: این شورا نظام‌‌بخشی به حضور پرشور و وحدت‌بخش مردم در صحنه حمایت از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی طی پیامی به ‌مناسبت سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: تأسیس و ایجاد نهاد مردمی و ولایی برآمده از بطن انقلاب اسلامی با عنوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، محملی برای هماهنگی امر خطیر تبلیغات در نظام اسلامی است. بنا به اظهار این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز، این نهاد  به‌صورت ویژه برای برنامه‌ریزی، هماهنگی، سیاست‌گذاری، نظارت و اجرای مراسم رسمی و مناسبت‌های عمومی در نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفته است. 
او شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را نظام‌‌بخشی به حضور پرشور و وحدت‌بخش مردم در صحنه حمایت از ارزش‌های نظام دانست و بر حفظ استقلال کشور و کوتاه کردن دست نااهلان و مقابله با زیاده‌خواهی استکبار جهانی به‌عنوان هدف متعالی این شورا تأکید کرد که هوشمندانه در قاموس فعالیت آن نهاد ارزشمند گنجانده شده است. 
اسدی در بخش پایانی سخنان خود، فرارسیدن دوازدهم مردادماه سالروز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در خصوص تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را به رئیس این شورا و همکاران او در استان فارس تبریک گفته و از درگاه پروردگار منان توفیق روزافزون خدمت به مردم شریف ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی