[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

امپراتوری‌های اقتصادی برچیده می‌شوند، روزنامه شیراز نوین


قزل‌سفلی: برخی در سایه غفلت‌های سال‌های گذشته، امپراتوری‌های اقتصادی برای خود ایجاد کرده‌اند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه غفلت موجب ایجاد امپراتوری‌ها و سربرآوردن سلاطین اقتصادی در برخی حوزه‌ها شده است، تأکید کرد که عزم دولت برای برچیدن این امپراتوری‌ها جزم است.
اسماعیل قزل‌سفلی در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان زرقان خاطرنشان کرد: تقابل حق و باطل در یک جنگ تمام عیار ترکیبی در حوزه ادراکی و شناختی خود را نشان می‌دهد.
به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، قزل‌سفلی ادامه داد: طی سال‌هایی که از پیروزی انقلاب می‌گذرد، تمام مسئولان در ادوار مختلف برای کشور زحمت کشیدند، اما جریان انقلابی در کشور فرصت ظهور و بروز چندانی نداشته است.
وی ادامه داد: دولت مردمی سیزدهم در ۲ سال گذشته در شرایطی فعالیت خود را در کشور آغاز کرد که گفته می شد اگر FATF پذیرفته نشود و برجام احیا نگردد، امکان فروش نفت وجود ندارد یا به ما واکسن کرونا داده نمی‌شود.
قزل‌سفلی اظهار کرد: دولت مردمی سیزدهم طی همین ۲ سال توانست هم نفت را بفروشد و هم ۶۰میلیون واکسن کرونا تأمین کند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: طی این مدت اصلاح اقتصادی در حوزه یارانه‌ها انجام شد و برخی از اقدامات زیرساختی در کشور صورت گرفت؛ از جمله ایجاد سامانه کسب و کار که مانع امضاهای طلایی شد. قزل‌سفلی افزود: در حوزه‌های عمرانی نیز دولت مردمی سیزدهم به شکل مسئله‌محور وارد چندین فعالیت از جمله طرح جهاد آب‌رسانی به روستاها شد و در حوزه مسکن هم در این مدت اتفاقات خوبی را در کشور و استان شاهد بوده‌ایم. معاون استاندار فارس اظهار کرد: برخی در سایه غفلت‌های سال‌های گذشته، امپراتوری‌های اقتصادی برای خود ایجاد کرده و سلاطین اقتصادی در زمینه‌هایی سر برآورده‌اند که باعث فشار اقتصادی و معیشتی بر مردم شده است؛ دولت مصمم است با حساسیت و قاطعیت با فساد مبارزه کند و این امپراتوری‌ها را برچیند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی