[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر با نیازهای ویژه کشور، روزنامه شیراز نوین

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش فارس گفت: بیست‌و‌سومین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر با نیازهای ویژه کشور در رشته‌های فوتسال، گوی‌رانی و دو و میدانی در شیراز برگزار شد و تیم‌ها و نفرات برتر مشخص شدند.
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌و‌پرورش فارس، سید کاظم حسینی گفت: بیست‌وسومین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر با نیازهای ویژه کشور در شیراز در سه رشته فوتسال، گوی‌رانی و دو و میدانی به پایان رسید. معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش فارس ادامه داد: در رشته فوتسال که در سالن‌های ورزشی پوریای ولی و شهدای آموزش‌وپرورش شیراز برگزار شد در دسته یک این مسابقات، تیم‌های خراسان رضوی و هرمزگان به فینال رسیدند که دو‌تیم در وقت قانونی با نتیجه دو بر دو مساوی شدند و در ضربات پنالتی، تیم فوتسال هرمزگان با نتیجه ۵ بر ۴ بر تیم خراسان رضوی غلبه کرد و به مقام قهرمانی این دسته رسید.
حسینی اعلام کرد: تیم فوتسال خراسان رضوی به مقام دوم و تیم خراسان جنوبی نیز به مقام سوم دست یافت.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌و‌پرورش فارس همچنین گفت: در دسته دو رقابت‌های فوتسال نیز تیم فوتسال کهگیلویه و بویراحمد درحالی با نتیجه ۵ بر ۳ تیم مازندران را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید که در ابتدای این دیدار با دو‌ گل از این تیم عقب افتاده بود.
وی ادامه داد: در این دسته، تیم‌های مازندران و اردبیل نیز به مقام دوم و سوم این مسابقات دست یافتند.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌و‌پرورش فارس با اشاره به مسابقات گوی‌رانی دانش‌آموزان پسر با نیازهای ویژه کشور در شیراز هم گفت: این رقابت‌ها با قهرمانی تیم شهرستان‌های تهران پایان یافت.
در این مسابقات که در سالن طباطبایی مجموعه ورزشی پوریای ولی شیراز برگزار شد، شرکت‌کنندگان در بخش انفرادی و ۲ نفره و تیمی با هم به رقابت پرداختند.
حسینی گفت: در پایان این بازی‌ها در بخش تیمی پس از اینکه تیم شهرستان‌های تهران با ۱۷ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، یزد با ۱۴ امتیاز نایب‌قهرمان شد و البرز هم با ۱۱ امتیاز عنوان سوم کسب کرد.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش فارس همچنین اعلام کرد: در بخش انفرادی، امیر مهدی سهروردی، ابوالفضل انصاری و امیرمهدی میرزایی، هر سه از شهرستان‌های تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.
حسینی گفت: در بخش دوبل نیز تیم‌های شهرستان‌های تهران مقام اول، خوزستان مقام دوم و فارس و یزد مشترکاً به مقام سوم دست یافتند.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌و‌پرورش فارس افزود: در رقابت‌های دو و میدانی پسران دانش‌آموز با نیازهای ویژه کشور که در ماده‌های مختلف در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، ورزشکاران هرمزگانی بیشترین مقام‌ها را از آن خود کردند.
حسینی تأکید کرد: در این مسابقات در ماده ۱۰۰ متر، «مهدی حاجی زاده» از هرمزگان بر سکوی نخست ایستاد، «امیر سودایی» از همین استان در جایگاه دوم قرار گرفت و «حیدر بهلولی» هم از خراسان رضوی، سوم شد.
وی افزود: در ماده ۴۰۰ متر، مهرداد کرمی از‌ هرمزگان، نشان طلا را به خود اختصاص داد، علی‌رضا میرانی از کرمان، نشان نقره گرفت و سید محسن حسنی از خراسان رضوی هم به مدال برنز رسید.
حسینی گفت: در ماده ۱۵۰۰ متر هم علی‌رضا سالاری از هرمزگان قهرمان شد، ابوالفضل هوران از کرمان به‌عنوان نایب‌قهرمانی دست یافت و مهدی غلامی از مازندران هم عنوان سوم را کسب کرد.
وی اظهار کرد: در ماده پرش طول، عرفان زرد کوهی از کرمان مدال طلا را برگردن آویخت، علی میرانی از همین استان صاحب نشان نقره شد و حبیب قزل هم از گلستان به مدال برنز بسنده کرد.
حسینی گفت: در ماده ۲۰ متر دانش‌آموزان سندرمی، امیررضا جمشیدی از خراسان رضوی، امیرحسین شاهسونی از شهرستان‌های تهران و علی‌رضا هوشیاری از سمنان به ترتیب اول تا سوم شدند و در پرش طول هم محمد حاتمی از ایلام اول شد و محمدرضا روستایی از خراسان رضوی و امیر حسین اعلایی از شهرستان‌های تهران به صورت مشترک دوم شدند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی