[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

مانع بزرگ بازگشت سردار آزمون به زنیت، روزنامه شیراز نوین

در پی اظهارت جدید رئیس باشگاه زنیت درباره احتمال بازگشت سردار آزمون به روسیه به مشکلی اساسی در راه این انتقال احتمالی اشاره شده است. به گزارش تسنیم، نشریه کیکر آلمان چند روز قبل اعلام کرد که زنیت روسیه به طور رسمی درخواستی برای خرید سردار آزمون، مهاجم ایرانی بایرلورکوزن ارائه داده است؛ خبری که با تکذیب رئیس باشگاه روسی یعنی الکساندر مدودف مواجه شد.
مدودف این بار به شبکه MATCH TV  روسیه درباره خبر کیکر آلمان مبنی بر آمادگی زنیت سن‌پترزبورگ برای خرید 10 میلیون یورویی سردار آزمون گفت: با شنیدن چنین پرسشی بلافاصله بیتی از آهنگ ولادیمیر ویسوتسکی بزرگ به ذهن خطور می‌کند که می‌گوید: «شایعات مثل مگس‌ها اینجا و آنجا می‌چرخند» و در این بین برخی از رسانه‌های بی‌ارزش از آن بهره می‌برند، اما به طور جدی، شایعات در مورد بازگشت آزمون درست نیست.
با این‌وجود، سران بایرلورکوزن مخالف این انتقال نیستند و آزمون نیز مایل به تغییر تیمش است، اما ابتدا باشگاه آلمانی باید احتمال چنین معامله‌ای را بررسی کند. گفته می‌شود مشکل اصلی در راه بازگشت آزمون به روسیه این است که شرکت‌های آلمانی از هرگونه تجارت با روسیه منع شده‌اند و این در مورد فوتبال نیز صدق می‌کند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی