[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ترین‌های هفته اول شروعی فراتر از تصور!، روزنامه شیراز نوین

بازیکنان استقلال و پرسپولیس با عملکرد خوبشان در هفته اول در جمع بهترین‌های هفته قرار گرفتند. به گزارش فوتبال 360، برخلاف وضعیت برگزاری لیگ که در شروع فصل جدید تأسف‌برانگیز بود، اتفاقاتی که در داخل زمین رقم خورد خیلی‌ها را به وجد آورد. سپاهان، استقلال، گل‌گهر و ذوب‌آهن بردهای ارزشمندی کسب کردند. قهرمان لیگ هم با یک گل زیبا اجازه نداد روند پیروزی‌هایش در سال 1402 قطع شود. اکثر برنده‌های هفته اول در جمع ترین‌های هفته اول نماینده دارند.
تیم هفته: سپاهان
سپاهان برنده بازی بزرگ هفته اول بود. خیلی‌ها تصور می‌کردند دوئل دو مدعی این فصل که در نقل ‌و انتقالات هم کولاک کرده بودند، یک جدال پایاپای باشد، سپاهان اما یک برد یک‌طرفه را رقم زد. نایب قهرمان فصل گذشته با ارائه یک نمایش برتر در همین شروع لیگ، نشان داد قصد ندارد اتفاقات فصل قبل برایش تکرار شود.
مربی هفته: مارینوس اوزونیدیس (گل‌گهر)
یک شب رؤیایی در سیرجان؛ اولین حضور زنان سیرجانی در ورزشگاه با برد قاطع گل‌گهر همراه شد. گل‌گهر پس از جدایی امیر قلعه‌نویی با افت شدیدی روبه‌رو شده بود و درباره کیفیت این تیم در این فصل هم تردیدهایی وجود داشت. سرمربی یونانی گل‌گهر اما با پیروزی سه بر صفر مقابل فولاد خوزستان همه را غافلگیر کرد. «مارینوس اوزونیدیس» با یک برد سه بر صفر حضورش در لیگ برتر ایران را اعلام کرد.
گل هفته: صالح حردانی (استقلال)
هفته اول، هفته‌ای نبود که در آن گل‌های انفرادی زیادی دیده شود. گل سوم استقلال به صنعت نفت آبادان که آخرین گل هفته هم به حساب می‌آید، اما نشان داد که در لیگ ایران هم می‌توان گل انفرادی زیبا دید. صالح حردانی، مدافع راست استقلال در وسط زمین صاحب توپ شد؛ یک پیشروی جانانه و یک ضربه مهلک. به این ترتیب زیباترین گل شروع لیگ به نام حردانی ثبت شد.
پاس گل هفته: سروش رفیعی (پرسپولیس)
فصل جدید با چندین پاس گل استادانه شروع شد؛ پاس گل سروش رفیعی به علی نعمتی اما در بین پاس‌گل‌های زیبا، گل سرسبد بود. لقب مهندس برای ارسال‌کننده این پاس واقعاً برازنده است. یک پاس دقیق و خط‌کشی‌شده از میانه زمین برای نعمتی باعث تک‌گل پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک و اولین سه امتیاز قرمزها شد. پیکان، ذوب‌آهن و سپاهان هم در این هفته با پاس‌های هنرمندانه به گل رسیدند.
بازیکن هفته: ابوالفضل جلالی (استقلال)
گرمای آبادان هم اصلاً استقلال را به دردسر نینداخت. جواد نکونام کار خود را در استقلال با یک برد سه بر صفر شروع کرد. در پیروزی پرگل استقلال مقابل صنعت نفت عملکرد چند بازیکن استقلال تحسین‌برانگیز بود. یکی از این بازیکنان موفق، ابوالفضل جلالی بود. ستاره جوان استقلال که فصل گذشته چندان مورد توجه ریکاردو ساپینتو قرار نداشت، در اولین حضورش در ترکیب استقلال در لیگ بیست‌وسوم عملکردی خیره‌کننده از خود به جای گذاشت؛ به‌طوری‌که او پایه‌گذار گل اول تیمش بود و توانست گل دوم آبی‌ها را هم بسازد. در خط دفاعی هم جلالی با ایستادگی خود سد راه یک موقعیت مسلم گلزنی برای صنعت‌نفت شد تا با کارنامه‌ای درخشان هفته اول را به پایان ببرد و عنوان بهترین بازیکن هفته را آن خود کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی