[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ورزش شهرمان کمبودی به جز همدلی ندارد، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
اولین جلسه دیدار فصلی رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان شیراز با سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز برگزار شد.
این جلسه با حضور سید کمال پاک فطرت، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز، سیدجواد کشاورز، معاون توسعه ورزش اداره ورزش شهرستان شیراز، احسان سماح نژاد، معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز و رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان شیراز در محل تالار بهشت زندگی برگزار شد.
 در این جلسه پاک فطرت گفت: اینجانب از بدنه ورزش بوده و با تمام زوایا، نقاط ضعف و قوت ورزش این کلان‌شهر آشنایی کامل دارم و برای ساختن و پیشرفت ورزش آمده‌ام. در این راستا باید دست‌اندرکاران ورزشی اعم از اداره ورزش و جوانان، هیئت‌ها و پیشکسوتان همه با هم با برنامه‌ریزی سازمانی و همدلی، بتوانند حرکتی نو در ورزش شهرستان ایجاد کرده و به حرکت قطار ورزش سرعت بیشتری ببخشیم. این امر می‌طلبد که هیئت‌ها ابتدا چارت سازمانی خود را تعیین و کامل نموده و در چهارچوب قانون حرکت نمایند.
وی همچنین خواهان ارائه گزارش عملکرد فعالیت هیئت‌ها در یک دوره زمانی مشخص به اداره شد و با بیان اینکه ما نباید به گذشته و پشت سر نگاه کنیم، مگر برای کسب تجربه آن، و باید افق آینده را ترسیم نماییم، افزود: در این راستا سیاست اداره حمایت کامل از هیئت‌های ورزشی به‌عنوان بازوان توانمند اداره می‌باشد و این اداره آمادگی دارد در صورت نیاز هیئت‌ها، در تمام زمینه‌ها حضور داشته و حمایت نماید و در این راه با آغوش باز از راهکارها و پیشنهادات و انتقادها استقبال نماید.
سرپرست اداره ورزش و جوانان همچنین در این نشست بر لزوم برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های ورزشی مطابق با تقویم ورزشی سال جاری تأکید کرد و همچنین با بیان اهمیت اعزام ورزشکاران و تجربه حضور در میادین و عرصه‌های معتبر، خواستار برنامه‌ریزی و فعالیت حداکثری هیئت‌ها در این زمینه شد. 
لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی جهت مربیان و ورزشکاران نیز از دیگر موارد مطرح‌شده از سوی سرپرست اداره ورزش و جوانان در این جلسه بود.
 پاک فطرت در ادامه این مباحث گفت: رؤسای هیئت‌ها می‌بایست به دنبال رویدادهای بین‌المللی باشند و همچنین مسئولان ورزش جهان‌شهر شیراز می‌بایست جهانی فکر کنند. ورزش شیراز کمبودی ندارد، تنها کمبود ورزش شهرستان شیراز عدم همدلی و یکدلی در ورزش می‌باشد. 
وی از هیئت‌های ورزشی خواست تا همواره از هیئت‌های استان حرکت رو به جلوتری داشته باشند و با برنامه‌ریزی و اهداف بلندپایه نسبت به پیشبرد رشته خود کوشا باشند. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی