[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

کلاهبرداری به بهانه قرعه‌کشی طلا، روزنامه شیراز نوین

رئیس پلیس فتا فارس خبر داد:
کلاهبرداری به بهانه قرعه‌کشی طلا

رئیس پلیس فتا استان گفت: خانمی که با درج آگهی قرعه‌کشی طلا در شبکه‌های اجتماعی اقدام به کلاهبرداری از شهروند شیرازی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد. سرهنگ «امیرحسین سلیمانی» در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی شکایت خانمی میانسال مبنی بر کلاهبرداری از وی در شبکه اجتماعی واتس‌اپ، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. وی ادامه داد: شاکی بیان داشت که در شبکه اجتماعی واتس‌اپ، با یک آگهی تحت عنوان «قرعه‌کشی طلا» برخورد کرده است و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ‌کننده، مبلغ 140میلیون ریال وجه به عنوان هزینه ثبت‌نام در قرعه‌کشی از من درخواست کرد و پس از دریافت وجه، دیگر جواب‌گوی پیام‌ها و تماس‌های تلفنی نبود.
سرهنگ سلیمانی گفت: کارشناسان با انجام تحقیقات تخصصی و بررسی‌های فنی، متهم که خانمی 41ساله بود را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی وی را به پلیس فتا احضار کردند.
رئیس پلیس فتا استان ادامه داد: متهم پس از مشاهده مدارک و مستندات پلیس، نسبت به کلاهبرداری از شاکی اعتراف و هدف از این کار را درآمدزایی عنوان کرد.
این مقام سایبری با بیان اینکه کاربران هرگز فریب اینگونه آگهی‌ها را نخورند، اظهار داشت: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک آن را از طریق وب‌سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir یا با شماره تلفن 096380 با کارشناسان ما در میان بگذارند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی