[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

جهش عمرانی در فضای سبز، روزنامه شیراز نوین

معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه سه خبر داد:
جهش عمرانی
در فضای سبز

محمدی: در سه حوزه حفظ و توسعه فضای سبز، زیباسازی و تأسیسات شهری مشغول خدمت‌رسانی هستیم
معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه سه از راه‌اندازی جهاد بصری در این محور پراهمیت از کلان‌شهر شیراز خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه شیراز، غلامحسین محمدی با اشاره به این موضوع که در سه حوزه حفظ و توسعه فضای سبز، زیباسازی و تأسیسات شهری مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان فهیم شیراز در سومین حرم اهل بیت(ع) هستیم، اظهار داشت: بنا به تأکیدات شهریاری شهردار منطقه سه شیراز، عملیات‌های اجرایی معاونت خدمات شهری با نگاهی عدالت‌محور شتاب گرفته است. او با تشریح برخی از خدماتی که در این حوزه‌ها در حال انجام است، اظهار داشت: بسترسازی و کاشت گل و گیاه در فصول مختلف، ایجاد و تقویت روشنایی محورهای اصلی و نورپردازی سازه‌ها، نصب المان‌های فاخر، نصب وسایل ورزشی و تفریحی جدید در حوزه اقداماتی قرار می‌گیرد که در ماه‌های اخیر به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است. وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تصویب بودجه‌ای به مبلغ ۱۸میلیارد ریال در قالب احداث و بهسازی جهت افزایش سرانه فضای سبز شهری افزود: آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ها ان‌شاءالله از مهرماه سال جاری خواهد بود.
معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه سه در ادامه بیان داشت: اجرای طرح شبکه آب‌رسانی به فضاهای سبز سطح منطقه در قالب تصویب ردیف بودجه‌ای به مبلغ ۴۶میلیارد ریال عملیات لوله‌گذاری و بهسازی آبیاری تحت فشار در دست اقدام است. محمدی با اشاره به این موضوع که به صورت روزانه پاسخ‌گوی مطالبات شهروندان از طریق سامانه 137 و همچنین گزارشاتی که یاوران شورای اسلامی محلات مختلف که پیگیر رفع مسائل و مشکلات محله به عنوان بازوان پرتوان و چشم بینای خادمان خود هستند، هستیم، اظهار داشت: احداث فضای سبز از پلیس راه اکبرآباد تا ورودی بلوار امام رضا(ع) به صورت ترکیبی احداث فضای سبز، المان و آب‌نما اجرایی خواهد شد و این در حالی است که در زمینه تکمیل زیرساخت تأسیساتی در حدود ۸۰ درصد لوله‌گذاری اصلی و انشعابات فرعی در حال پیگیری می‌باشد.
او بر عزم راسخ برای گسترش سرانه فضای سبز در منطقه خبر داد و افزود: در این زمینه اقداماتی نظیر پاک‌سازی و خاکریزی و احیای جنگل‌های سطح منطقه در دستور کار است و به‌موازات آن خرید اقلام گیاهی و بهسازی بوستان‌های فضیلت، کوهپایه و باغ ملی انجام خواهد شد. همچنین عملیات باغبانی به صورت مستمر در راستای حفظ و نگهداری بهینه فضای سبز و آماده‌سازی زیرساخت و اقدام جهت لوله‌گذاری سطح منطقه در حال انجام است. او در بخش پایانی سخنانش تأکید کرد: جهت نیل به زیبایی منظر شهری تا پایان سال کمربند خدمت را محکم بسته‌ایم و نوید آن را به ولی‌نعمتان خود می‌دهیم که در چندماهه آتی با عملیاتی شدن برنامه‌های پیش‌بینی شده مردم فهیم ساکن در این منطقه شهری، شاهد جهش و تغییرات چشمگیری در سیما و منظر شهری خواهند بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی