[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مردم سرمایه‌هایی ارزشمند هستند، روزنامه شیراز نوین

 شهرام شاهد- گروه خبر 
مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز گفت: نیروهای مردمی و فعالان ‌فرهنگی، سرمایه‌هایی ارزشمند هستند که با همیاری آن‌ها می‌توان معضلات اجتماعی را به بهترین شکل رفع کرد؛ چراکه بهترین مسیر برای اقدامات داوطلبانه، بهره‌گیری از ظرفیت سمن‌های رسمی و تشکل‌های مردم‌نهاد مورد تأیید است. 
سید عبدالرضا دستغیب افزود: ۲۲ مردادماه روز ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، فرصتی‌ است برای درک اهمیت توسعه و مشارکت اجتماعی و زمانی‌‌ است برای پاسداشت فعالیت‌های مثبت تشکل‌های مردم‌نهاد که بی‌گمان سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی هستند و می‌توان در اداره بهتر کشور و زمینه‌سازی برای توسعه پایدار و افزایش نرخ مشارکت مردمی از همراهی‌شان بهره برد.
دستغیب خاطرنشان کرد: روز تشکل‌ها و مشارکت‌‌های اجتماعی را به همیاران مهربان سرای فرهنگ مهربانی، ترافیک، سرای یار مهربان و دیگر عزیزانی که به عنوان نیروی داوطلب در این مجمع و دیگر نهادهای مردمی فعالیت می‌کنند، تبریک می‌گوییم. بی‌گمان نیروهای مردمی و فعالان‌فرهنگی، سرمایه‌هایی ارزشمند هستند که با همیاری آن‌ها می‌توان معضلات اجتماعی را به بهترین شکل رفع کرد؛ چراکه بهترین مسیر برای اقدامات داوطلبانه، بهره‌گیری از ظرفیت سمن‌های رسمی و تشکل‌های مردم نهاد موردتأیید است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی