[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

محور جهرم- لار- بندرعباس اعتبار گرفت ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومى اداره کل راه و شهرسازى لارستان، در پى سفر اخیر مدیرکل راه و شهرسازى لارستان به تهران، با پیگیری‌های به عمل آمده ٧٢٠ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بزرگ‌راه جهرم - لار- بندرعباس به این اداره کل اختصاص یافت.
مدیرکل راه و شهرسازى لارستان با بیان اینکه این اداره‌کل برای شتاب‌بخشی به توسعه بزرگ‌راه جهرم- لار- بندرعباس و فراهم شدن زمینه تردد ایمن کاربران جاده‌ای تکمیل سریع‌تر این مسیر ارتباطى را در اولویت کاری خود قرار داده است، گفت: تلاش داریم با استفاده از منابع مالى مختلف علاوه بر پرداخت مطالبات بر اساس صورت وضعیت هاى پیمانکاران، مابقی بخش هاى بر زمین مانده در این محور وارد فاز عملیاتى شود. 
شبانى تصریح کرد: این اعتبار تخصیص یافته مخصوص حوزه استحفاظى اداره کل راه و شهرسازى لارستان ابلاغ گردیده است و امید می‌رود با جذب ٧٢٠ میلیارد صورت گرفته براى این پروژه‌ شاهد بهبود وضعیت آن باشیم.
وى با اشاره به اینکه تا پایان شهریور ماه به عنوان سال مالى ١٤٠١ قلمداد مى‌شود، افزود: اعتبارات ابلاغی به این محور در سال مالى ١٤٠١ از محل پیوست قانون بودجه، توازن و سایر منابع (ماده ٥٦) محقق شده است که تاکنون افزون بر ٢ هزار و ٥٠٠ میلیارد ریال امسال اعتبار به این محور در حوزه استحفاظى این اداره کل تخصیص یافته است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی