[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

دعوت هاکی‌باز شیرازی به اردوی تیم ملی بزرگسالان ، روزنامه شیراز نوین

سومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی مردان ایران برای حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی در کشور عمان به میزبانی شهرستان آغاز و اشکان صالحی، جوان ۱۷ ساله شیرازی به این اردو دعوت شد.
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان فارس، این اردوی آماده‌سازی به مدت یک هفته در چمن هاکی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران پیش‌بینی شده است.
اشکان صالحی، جوان ۱۷ ساله شیرازی به‌عنوان کم سن و سال‌ترین عضو در این اردو حضور دارد.
در اردوی آماده‌سازی تیم ملی هاکی کشورمان۲۰ ورزشکار تمرینات خود را زیر نظر مربیان انجام می‌دهند و در میان آنان ۱۰ هاکی‌باز برای حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی در کشور عمان انتخاب می‌شود.
تیم ملی هاکی مردان ایران برای مسابقات انتخابی جام جهانی در صلاله عمان خود را آماده می‌کند و این مسابقات روزهای هفتم تا یازدهم شهریور برگزار خواهد شد.
مردان تیم ملی هاکی روی چمن هاکی ایران تابستان امسال ۲ اردوی تدارکاتی در شهرهای تبریز و رفسنجان داشته‌اند.
در رقابت‌های قهرمانی آسیا تیم‌های مطرحی همچون هند، ژاپن، پاکستان و مالزی حضور دارند که در سطح دنیا هم تیم‌های شناخته‌شده‌ محسوب می‌شوند که این مسئله نشان‌دهنده کار سخت هاکی‌بازان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا است.
تیم ملی هاکی ایران با سرمربیگری «محمدعلی ملک احمدی» تمرینات خود را انجام می‌دهد و «سلیم خالد» مربی پاکستانی نیز به‌عنوان مربی تیم ملی را همراهی می‌کند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی