[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

انگیزه من رسیدن به تیم ملی است، روزنامه شیراز نوین

محمدرضا جوکار - گروه ورزش
هانیه فراحی متولد پنجم اسفندماه سال 1385 است؛ او از 12سالگی در باشگاه مرصاد فوتبال خود را به مربیگری سرکار خانم رسالت غفوری شروع کرده است.
هانیه می‌گوید: پس از یک سال به باشگاه نوید شیراز لیگ برتر استان به مربیگری سرکار خانم کفایت غلامی پیوستم و بعد از شش ماه به تیم کاروتک شیراز لیگ یک کشور به مربیگری سرکار خانم فهیمه نوری رفتم. بعد از دوسال نیز در تیم استقلال شیراز لیگ دو کشور به مربیگری سرکار خانم راحله رفیعی و سوزان بابان فعالیت دارم.
وی درباره مقام‌ها و افتخاراتی که تاکنون با تیم‌های فوتسال بانوان کسب کرده است، گفت: با تیم کاروتک شیراز، مقام اول مسابقات چندجانبه فیروزآباد، مقام دوم استانی به میزبانی نی‌ریز، مقام اول جام رمضان شیراز و مقام سوم دهه فجر شیراز را کسب کردم و به همراه تیم‌ استقلال شیراز هم‌ توانستم مقام اول مسابقات استانی به میزبانی استهبان، مقام اول مسابقات چندجانبه بنارویه، مقام اول مسابقات جام رمضان شیراز  سال ۱۴۰۱، مقام اول مسابقات چندجانبه به میزبانی جهرم سال1401 و مقام سوم مسابقات چندجانبه به میزبانی جهرم سال 1402 را کسب کنم. 
همچنین در  تیم منتخب آموزش‌وپرورش استان، مقام سوم به مربیگری خانم سمیه قادری را کسب کرده‌ام‌.
این فوتسالیست نوجوان افزود: همواره بزرگترین انگیزه من بازی در لیگ برتر کشور و تیم ملی فوتسال بانوان است؛ همیشه الگوی اخلاقی و فنی من پدرم بوده است که خودش از فوتبالیست‌های خوب شیراز بوده و هدفش احداث مدرسه فوتبال کاملاً رایگان در جنوب شیراز  است تا دیگر هیچ بازیکنی، دغدغه شهریه نداشته باشد.
وی در پایان گفت: باید ‌ از خانواده، به خصوص پدرم که از کودکی با من تمرینات فوتسال رو شروع کرد و مشوق اصلی من بوده و هست، تشکر کنم. همچنین از تک‌تک مربیان دلسوزی که تا اینجای کار مرا راهنمایی کردند، تشکر می‌کنم‌ و امیدوارم بتوانم جواب زحماتشان را با بازی در لیگ برتر و تیم ملی بدهم.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی