[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

شهردار منطقه ۳ شیراز خبر داد: ساخت بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین شهربازی شیراز در کوه نور، روزنامه شیراز نوین

شهردار منطقه ۳ شیراز خبر داد:
ساخت بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین شهربازی شیراز در کوه نور

شهردار منطقه ۳ شیراز گفت: بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین شهربازی این کلان‌شهر در ارتفاعات کوه نور که مکانی زیبا و مفرح در ورودی شهر از سمت دروازه قرآن است، ساخته می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، غلامرضا شهریاری اظهار کرد: بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین شهربازی این کلان‌شهر در ارتفاعات کوه نور که مکانی زیبا و مفرح در ورودی شهر از سمت دروازه قرآن است، ساخته می‌شود.
او با بیان اینکه این شهرداری تمامی توان خود را به کار گرفته است تا با ساخت یک شهربازی مدرن و ارائه امکانات و تجهیزاتی جذاب و ایمن خاطراتی شیرین و به‌یادماندنی را برای مردم رقم بزند، افزود: پس از بررسی‌های لازم و بازدیدهای مکرر میدانی، مصمم شدیم تا در بهترین نقطه از کلان‌شهر شیراز (ورودی شهر از سمت دروازه قرآن) و در کنار بوستان بزرگ یک‌هزار و ۱۰۰ هکتاری کوهستان نور یک شهربازی کامل و به‌روز همراه با بازی‌های هیجانی و با استانداردهای روز دنیا احداث شود و به بهره‌برداری برسد.
شهردار منطقه ۳ شیراز افزایش امکانات و توسعه فضاهای تفریحی، رفاهی و فرهنگی و ایجاد نشاط اجتماعی را از اهداف احداث این شهربازی بزرگ برشمرد و در ادامه به ظرفیت‌های موجود در شهر شیراز اشاره و بیان کرد: در کنار مراکز بزرگ تاریخی و فرهنگی در این کلان‌شهر، احداث این شهربازی نیز می‌تواند یکی از جذاب‌ترین نقاط دیدنی شهر شیراز برای گردشگران و همشهریان عزیز باشد.
شهریاری در بخش پایانی سخنان خود گفت: مراحل آماده‌سازی زیرساخت این شهربازی شروع ‌شده و طی چند ماه آینده پس از اخذ پیمانکار ذی‌صلاح، احداث این پارک به همراه نصب تجهیزات آن انجام خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی