[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مهار ترافیک شرقی ، روزنامه شیراز نوین

شهردار شیراز در بازدید شبانه عمرانی از پروژه‌ پل مولوی بزرگ‌راه سردار شهید استوار، گفت: این پروژه به‌عنوان یک حلقه ترافیکی جدید در شرق این کلان‌شهر، به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت برای اتمام به‌موقع است. به گزارش شیرازنوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در ادامه بازدیدهای شبانه عمرانی از پروژه‌های شاخص شهرداری، از پروژه پل مولوی بزرگ‌راه سردار شهید استوار بازدید و اظهار کرد: محور بزرگ‌راه شهید استوار در منطقه ۷ شهرداری شیراز و حدفاصل بزرگ‌راه خلیج‌ فارس تا میدان نصر به طول ۵.۵ کیلومتر و عرض ۸۰ متر در دو باند رفت‌ و برگشت است. بنا به اظهار این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز، با بهره‌برداری از این پروژه، تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین، از محور شرقی و جنوبی شیراز تسهیل شده و به‌عنوان یک حلقه ترافیکی جدید در شرق این کلان‌شهر قلمداد می‌شود.
او گفت: از مهم‌ترین دستاوردهای اجرای این طرح می‌توان به بهبود وضعیت زیست‌محیطی شیراز، رشد مؤلفه‌های ایمنی، گسترش زیرساخت‌های حوزه حمل‌ونقل و مواردی ازاین‌دست اشاره کرد.
شهردار کلان‌شهر شیراز به عملیات بتن‌ریزی بخشی از پل مولوی در مسیر بزرگ‌راه اشاره کرد و افزود: بخش نخست بتن‌ریزی فونداسیون پل مولوی، با حجم ۳۱۰ متر مکعب اجرایی شد و در ادامه عملیات، آرماتوربندی و بتن‌ریزی بخش دوم فونداسیون و ستون‌ها آغاز خواهد شد.
اسدی تصریح کرد: هم‌زمان با اجرای فونداسیون‌ها و ستون‌ها، عملیات ساخت ۴۰ عدد تیر پیش‌ساخته به طول هر عدد ۱۵.۴۰ متر شامل آرماتوربندی، قالب‌بندی و بتن‌ریزی نیز در حال اجراست.
او گفت: تلاش مدیریت شهری برای بهره‌برداری و افتتاح این پروژه مهم برای رسیدن به ایام‌الله دهه فجر است.
 این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز با تقدیر از اقدامات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اضافه کرد: این سازمان پروژه‌های بزرگی را شروع کرده و پروژه‌های قابل‌توجهی در حال اجرا دارد.
اسدی با بیان اینکه اجرای هرچه زودتر پروژه‌ها یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری است تا به نتایج مطلوب که همان رضایت مردم و ایجاد امیدآفرینی بوده، برسیم، گفت: ازاین‌رو نوبت شب را نیز در این پروژه‌ها راه‌اندازی کرده‌ایم تا عملیات اجرای پروژه‌ها تسریع شده و به‌موقع تحویل شود.
شهردار کلان‌شهر شیراز از همه دست‌اندرکاران، پیمانکاران و کارگران عزیزی که در ۲۴ ساعت شبانه‌روز در حال فعالیت هستند، تقدیر و تصریح کرد: شهرداری این کلان‌شهر در شرایط فعلی، پروژه‌های شاخصی به‌طور هم‌زمان در حال اجرا دارد که این در مقایسه با ادوار قبل متمایز بوده و قابل‌مقایسه نیست و امید است با حمایت شورای اسلامی شهر و اهتمام کارکنان شهرداری در این مسیر بیش‌ازپیش خدمات‌رسانی کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی