[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

کم شدن سهمیه وزنه‌برداری در هانگژو غیر حرفه‌ای است ، روزنامه شیراز نوین

نواب نصیرشلال در خصوص شرایط اردویی تیم ملی وزنه‌برداری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: 20 روز تا آغاز رقابت‌های جهانی عربستان فاصله داریم و بعد از آن هم با فاصله 2 هفته‌ای در بازی‌های آسیایی حاضر خواهیم بود. خوشبختانه در این 4، 5 ماهه اردوهای بدون وقفه‌ای را برگزار کردیم و سعی ما بر این بود که همه چیز برای ورزشکاران فراهم باشد و در این راه هم فدراسیون تمام تلاش خود را انجام داد. بچه‌ها هم روزهای سختی را سپری کردند، اما باانگیزه بودند.
وی ادامه داد: مسابقات جهانی پیش رو یکی از رقابت‌های شلوغ در چندین سال گذشته است، چراکه برای گرفتن سهمیه همه باید در این مسابقه حاضر باشند. تمام تلاش ما هم این خواهد که هم سهمیه کسب کنیم و هم مدال. امیدوارم در نهایت همه این تلاش‌ها در المپیک به ثمر بنشیند.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در خصوص اینکه تیم کامل به عربستان اعزام می‌شود، گفت: در حال حاضر 12 نفر در اردو هستند و تیم با ترکیب کامل یعنی 10 نفر اعزام خواهد شد. طی روزهای آینده رکوردگیری داخلی خواهیم داشت و دو نفری که رزرو هستند، مشخص می‌شوند؛ فهرست هم اوایل هفته آینده به فدراسیون جهانی ارسال می‌شود.
نصیرشلال در مورد کم شدن سهمیه وزنه‌برداری برای بازی‌های آسیایی تأکید کرد: صحبت‌هایی در این خصوص بوده، اما این کار غیرکارشناسی است به هیچ وجه حرفه‌‍‌ای نیست. وزنه‌برداری رشته‌ای نیست که از سهمیه اش کم کنیم و همیشه در المپیک و بازی‌های آسیایی صاحب مدال بوده است. البته صحبتی بعد از آن شده که سهمیه کامل داشته باشیم و 7 وزنه‌بردار را سعی می‌کنیم اعزام کنیم. شرایط در وزنه‌برداری الآن طوری است که نمی‌تواتیم بگوییم کدام وزنه‌بردار 100 درصد مدال می‌گیرد و کدام اصلاً مدال نمی‌گیرد. برای تمام ملی‌پوشان شانس قائل هستیم که بتوانند مدال کسب کنند.
وی در مورد اینکه قرار است بعد از پایان مسابقات جهانی مستقیم به محل برگزاری بازی‌های آسیایی بروید، خاطر نشان کرد: از عربستان به ایران باز نمی‌گردیم و در این بین دو برنامه پیش رو داریم؛ یک اینکه در خود ریاض اردوی 10، 12 روزه را برگزار کنیم و دومین برنامه برگزاری اردو در خود چین است که  محل اردو فاصله کمی محل بازی‌ها دارد. باید ببینیم شرایط کدام اردو بهتر است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی