[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

دختران کاروتک قهرمان شدند، روزنامه شیراز نوین

شیرازنوین - گروه ورزش
تیم دختران کاروتک قهرمان مسابقات فوتسال جوانان استان شد. مرحله دوم و نهایی رقابت‌های قهرمانی دختران جوانان استان در شیراز برگزار شد. در پایان این رقابت‌ها تیم دختران کاروتک قهرمان شد و تیم‌های دختران شیرازنوین و درخشش ممسنی در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
این‌ مسابقات که به همت هیئت فوتبال فارس و تلاش‌های خانم طهمورثی نایب‌رئیس هیت فوتبال و نماینده برگزاری مسابقات در شهرستان آباده به همراه خانم سمانه نادری، نماینده دیگر هیئت و مسئول برگزاری مسابقات در شهرستان فیروز آباد و همچنین خانم سلما رضوی به‌عنوان ناظر داوری‌ها در دو مرحله  انجام گرفت.
 در مرحله اول که  با حضور ۱۰ تیم برتر استان در دو گروه ۵ تیمی در دو شهرستان فیروزآباد و آباده برگزار شد و در پایان این مرحله  از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی که روز گذشته در شیراز برگزار شد، راه پیدا کردند. 
در مرحله نهایی هم چهار تیم کاروتک شیراز، شیرازنوین، نوید شیراز و درخشش ممسنی به رقابت پرداختندکه در فینال این رقابت‌ها تیم‌ کاروتک شیراز موفق شد با پیروزی مقابل تیم شیرازنوین قهرمان دختران جوان استان شود.
در پایان این‌ دوره از مسابقات دو تیم برتر این رقابت‌ها به مسابقات کشوری راه پیدا کردند.
همچنین خانم سمانه نادری یکی از مسئولان برگزاری این دوره از مسابقات به شیرازنوین گفت: برای اولین بار بود که مسابقات رده زیر ۲۰ سال در این سطح بالا در استان برگزار شد و سطح کیفی مسابقات و فنی بازیکنان دختر جوان استان بسیار بالا و قابل توجه بود.
وی در مورد دور نهایی این مسابقات که در شیراز انجام شد اظهار داشت: دور نهایی این مسابقات به میزبانی دو سرگروه مرحله اول یعنی باشگاه کاروتک شیراز و شیرازنوین در سالن شادزیست برگزار شد و در نهایت دو تیم میزبان هم با کسب عناوین قهرمانی و نایب‌قهرمانی موفق به صعود به مسابقات کشوری شدند.
نادری همچنین در پایان از همکاری هیئت فوتبال استان و تلاش‌های شبانه‌روزی خانم طهمورسی، نایب‌رئیس هیئت فوتبال فارس و دیگر همکاران که در برگزاری خوب و عالی این ‌مسابقات تلاش زیادی داشتند، تشکر کرد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی