[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

گران‌ترین دروازه‌بان جهان: می‌خواهم مدت طولانی در رئال بمانم، روزنامه شیراز نوین

کپا در نشست خبری پس از معارفه‌اش در رئال از رد پیشنهاد بایرن مونیخ و تمایلش برای حضور طولانی‌مدت در رئال حرف زد.
به گزارش «ورزش سه»، کپا آریسابالاگا روز سه‌شنبه به‌عنوان دروازه‌بان جدید رئال مادرید به هواداران معرفی شد. انتقال قرضی و یک ساله او تا پایان فصل، دیروز قطعی شد و رئال یک میلیون یورو به چلسی پرداخت کرد. در این قرارداد بند خرید وجود ندارد و کپا با بهبود مصدومیت تیبو کورتوا به چلسی بازمی‌گردد.
کپا در نشست خبری پس از معارفه گفت: این یک روز بسیار شاد و ویژه برای من و برای همه خانواده‌ام است؛ افتخار می‌کنم که حالا به رئال مادرید تعلق دارم. روزی برای لذت بردن و به اشتراک گذاشتن این لحظات خوب با نزدیکترین افراد است. روند انتقالم خیلی سریع پیش رفت و نهایی شد و در یکی از بهترین لحظات دوران حرفه‌ای خود هستم. برای رویارویی با این چالش آماده‌ام و همان‌طور که قبلاً گفتم به تعهد و کار خودم اطمینان می‌دهم.
کپا قرار بود به بایرن برود ولی در نهایت پیشنهاد رئال را قبول کرد. او در این رابطه گفت: روزهای سختی بودند، اما زمانی که پیشنهاد رئال رسید، دیگر تردید نکردم و به پیشنهاد بایرن پاسخ منفی دادم. تصمیم خیلی راحتی بود و همچنین پیشنهادهای دیگری از باشگاه‌های مهم داشتم اما وقتی رئال وارد شد، همه چیز خیلی سریع پیش رفت.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی