[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

استیون جرارد: بدون پیشنهاد نبودم، عربستان بهتر بود!، روزنامه شیراز نوین


استیون جرارد، سرمربی الاتفاق عربستان، فاش کرد که پیش از پیوستنش به این تیم پیشنهاد دو تیم انگلیسی را رد کرده است. «بدون پیشنهاد نبودم، عربستان بهتر بود!»
به گزارش ورزش سه، سرمربی سابق استون ویلا اخیراً در مصاحبه‌ای فاش کرد که پیش از آمدن به لیگ حرفه‌ای عربستان دو پیشنهاد از باشگاه‌های چمپیونشیپ انگلیسی را رد کرده است.
اسطوره تیم لیورپول، پس از عملکرد ضعیف و برکنار از هدایت استون ویلا، از اکتبر گذشته بیکار بود. سپس در ادامه کوچ بازیکنان بزرگ اروپا به لیگ عربستان، الاتفاق پا را فراتر گذاشت و به سراغ یک مربی اروپایی آمد. جرارد در ابتدا پیشنهاد سرمربیگری این تیم را رد کرد ولی در نهایت این پیشنهاد را پذیرفت و راهی خاورمیانه شد.
با این حال جرارد اظهار کرده است که در آن زمان، دو باشگاه انگلیسی از دسته پایین‌تر نیز در تلاش برای به خدمت گرفتن او بوده‌اند. روز دوشنبه، بعد از پیروزی 2-1 الاتفاق مقابل النصر عربستان، این مربی در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره پیشنهاد این دو تیم انگلیسی توضیح داد: من چند گزینه دیگر از چمپیونشیپ هم روی میزم داشتم و باید تصمیمی را می‌گرفتم که برای من درست بود؛ در نهایت من فکر می‌کنم بهترین تصمیم را گرفتم، زیرا من علاوه بر پیشنهاد الاتفاق از دو باشگاه چمپیونشیپ هم پیشنهاد داشتم، اما پس از اینکه من تصمیم نهایی خودم را گرفتم این تیم‌ها هم پیشنهاداتشان را پس گرفتند. من نگرانی بابت گفتن این موضوع ندارم؛ آن شغل‌ها را نمی‌خواستم و همچنین علاقه‌ای نداشتم بیشتر از این بیکار باشم و به همین خاطر من بهترین انتخاب موجود روی میزم را انجام دادم.
هرچند جرارد نام این تیم‌ها را اعلام نکرد، اما او پیش از پیوستن به الاتفاق، سه پیشنهاد از تیم‌های گفته می‌شد شفیلد ونزدی، لسترسیتی و لیدزیونایتد دارد، اما در نهایت همه آنها را رد کرد و راهی عربستان شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی