[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

آباده پیشتازدر اجرای طرح پلاک آبی املاک، روزنامه شیراز نوین

 کریم آمالی-گروه شهرستان‌ها، آباده
با حضور مدیرکل پست استان فارس از تابلوهای معابر و میادین سطح شهر آباده رونمایی شد. طی مراسمی با حضور مهدی آزادی، مدیرکل پست استان فارس، خداداد فرماندار ویژه آباده و معاون استاندار فارس، حمید موحدی مسئول کدگذاری پست استان، دانشور رئیس شورای شهر، شاکر شهردار آباده، محمدمهدی آستانه رئیس پست شهرستان و تنی چند از کارشناسان حوزه شهرداری و فرمانداری این شهرستان در محل شهرداری آباده برگزار  و از تابلوهای جدید معابر شهری مزین‌شده با تمثال شهدا و نقوش منبت آباده رونمایی شد.
در این مراسم، مدیرکل پست استان فارس، اقدام شهرداری آباده را گامی بزرگ در اجرای طرح کدگذاری و نصب تابلوهای معابر شهری عنوان کرد و گفت: این اقدام ارزشمند، قدمی مثبت در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک و افزایش کیفیت خدمت‌رسانی ادارات در پروژه ملی GNAF خواهد بود.
آزادی در ادامه ضمن اشاره به اینکه آباده از جمله شهرستان های پیشتاز در اجرای طرح نصب پلاک آبی املاک در استان فارس می‌باشد، افزود: ارتقاء پلاک‌ها کدپستی فعلی را به پلاک‌های دارای کیوآر بارکد در گام بعدی از اقدامات مؤثر پیشبرد روژه ملی جی نف مطرح کرد. در ادامه این مراسم، شهردار آباده با بیان اینکه تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ تابلوی معابر شهری آباده، مزین‌شده به تمثال شهدای والامقام دفاع مقدس و نقوش منبت این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال نصب خواهد شد، افزود: از این پس کوچه بدون نام در شهر آباده وجود نخواهد داشت.
خداداد، فرماندار آباده نیز ضمن تقدیر از شهرداری این شهرستان در به‌روز رسانی تابلوهای معابر شهری از اداره کل پست استان فارس جهت همکاری‌های انجام‌شده قدردانی کرد.
در پایان از تابلوهای جدید معابر شهری آباده رونمایی شد و تفاهم نامه‌ای جهت افزایش همکاری فی ما بین اداره کل پست استان فارس و شهرداری آباده در راستای پیشبرد اهداف پروژه ملی جی نف در دیگر شهرهای این شهرستان به امضا رسید. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی