[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

دلخانی: به‌خاطر هدف بزرگ‌تر تغییر وزن دادم، روزنامه شیراز نوین

قهرمان فارسی کشتی فرنگی جهان گفت که به خاطر هدف بزرگ‌تری که داشته، در بازگشت به تشک بعد از مصدومیت از ۶۳ به وزن المپیکی ۶۰ کیلوگرم رفته است.
میثم دلخانی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره وضعیت جسمانی‌اش بعد از حضور در تورنمنت وهبی‌امره ترکیه اظهار داشت: پیش از اعزام به ترکیه، کپسول‌های مفصلی شانه‌ام دچار آسیب‌دیدگی شد و مجبور شدم با همان کتف در جام وهبی‌امره کشتی بگیرم، اما در بازگشت از این رقابت‌ها در کتفم تزریق داشتم و همچنان فیزیوتراپی می‌کنم. شرایطم بهتر از قبل شده است.
وی که در ماه‌های اخیر در اردوی تیم ملی فرنگی حضور داشته، تأکید کرد: خداراشکر شرایط اردویی خوب است. تمرینات سختی را در این مدت برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی پشت سر گذاشتیم. کمتر از 40 روز به مسابقات قهرمانی جهان مانده و کم کم از فشار تمرینات کاسته خواهد شد تا تیم با بالاترین سطح آمادگی راهی مسابقات جهانی شود.
قهرمان سال 2021 کشتی فرنگی جهان که به دلیل شکستگی دستش حضور در مسابقات جهانی 2022 بلگراد را از دست داد، با اشاره به تغییر وزنش در بازگشت مجدد به اردوی تیم ملی، گفت: از وزن 63 کیلو به 60 کیلوگرم رفتم، چون هدف بزرگ‌تری داشتم و آن هم بازی‌های المپیک 2024 پاریس است. اگر قسمت شد و نماینده این وزن تیم ملی کشتی فرنگی کشورم شدم، در 60 کیلوگرم محک خورده باشم.
در حالی که قرار است مهدی محسن‌نژاد در مسابقات جهانی کشتی بگیرد و احتمالاً میثم دلخانی نماینده 60 کیلوگرم ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو باشد، او در مورد حریفانش گفت: تقریباً همه عنوان‌داران جهان در بازی‌های آسیایی حضور دارند و کلاً از آسیا هستند. فومیتای ژاپنی، شارشنبیکوف قرقیزستانی، کیم کره‌ای و بهرام‌اف ازبک اصلی‌ترین رقبایم برای طلای بازی‌های آسیایی 
هستند.
دلخانی درباره اینکه آیا پاداش‌ها و قول‌هایی که بعد از قهرمانی جهانش به او داده شد، سرانجام عملی شد، گفت: نه، هیچ اتفاقی نیفتاده است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی