[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شرکت ‌آب ‌منطقه‌ای فارس دستگاه اجرایی برتر استان در هفته پدافند ‌غیر‌عامل شد، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس از مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای به‌عنوان دستگاه اجرایی برتر در حوزه پدافند ‌غیرعامل سال 1401 تقدیر کرد.
به گزارش روابط‌عمومی‌آب ‌منطقه‌ای فارس، محمد جباریان مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری فارس با حضور در محل شرکت آب منطقه‌ای، طی مراسمی لوح تقدیری از طرف استاندار فارس به سیاوش بدری مدیرعامل شرکت ‌آب ‌منطقه‌ای به‌عنوان دستگاه اجرایی برتر در حوزه پدافند غیرعامل در سال 1401 تقدیم کرد.
بر اساس این گزارش، در این مراسم ابتدا سیاوش بدری مدیر‌عامل‌ شرکت ‌آب ‌منطقه‌ای، مختصری از وضعیت منابع ‌آب استان ارائه کرد. بدری گفت: به‌لحاظ اهمیت تأمین آب‌شرب نقاط جمعیتی از ابتدای بهار امسال، هفته‌ای یک نشست با موضوع رفع تنش احتمالی آبی در راستای شرح وظیفه پدافند ‌غیر‌عامل در این شرکت برگزار می‌گردد. ایشان افزود: اهتمام ویژه در خصوص رصد همه‌روزه وضعیت آب پشت سدهای در حال بهره‌برداری و فعالیت جهادی در دو سال اخیر به منظور اتمام پروژه بسار مهم خط دوم انتقال آب شرب شیراز از سد درودزن انجام شده است.
محمد جباریان مدیرکل‌ پدافند ‌غیرعامل استانداری‌ فارس نیز در این جلسه گفت: اقدام جهادی و شبانه‌روزی شرکت‌ آب‌ منطقه‌ای تحسین‌برانگیز است؛ همچنین در جهت رفع موفقیت‌آمیز مشکلات تأمین آب‌شرب مورد نیاز شهر شیراز در کوتاه‌ترین زمان ممکن از مصادیق بارزی است که آب منطقه ای را لایق برتر شدن می‌کند. جباریان در پایان ابراز امیدواری کرد و افزود: با تعامل سازنده بین شرکت‌آب‌ منطقه‌ای با استانداری بتوان خدمتگزاران خوبی برای مردم شریف استان باشیم. در پایان مراسم لوح تقدیر از طرف محمدهادی ایمانیه استاندار فارس با توجه به اینکه شرکت‌آب‌ منطقه‌ای به‌عنوان دستگاه اجرایی برتر در حوزه پدافند غیرعامل سال 1401 شده است، توسط محمد جباریان مدیرکل پدافند‌ غیرعامل استانداری و با حضور اعضای هیئت‌مدیره شرکت ‌آب ‌منطقه‌ای و محمد‌حسن جمشیدی مدیر حراست، مصطفی عنبری‌زاده سرپرست گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت ‌آب ‌منطقه‌ای تقدیم سیاوش بدری مدیرعامل ‌شرکت شد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی