[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

ارائه خدمات تخصصی و فوق‌تخصصی هدفمند با مشارکت دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس دانشگاه در بازدید از محل برپایی اردوی جهادی سلامت محور در درمانگاه شهید مطهری شیراز گفت: خداوند بزرگ به مجموعه درمان استان و بسیج جامعه پزشکی فارس توفیق داده تا هفتاد و پنجمین اردوی جهادی سلامت از ابتدای سال 1402 تاکنون را در استان برگزار کنند. دکتر «سید وحید حسینی» با اشاره به اینکه این اردوی جهادی چهارمین اردویی است که از آغاز سال تاکنون در درمانگاه شهید مطهری شیراز برگزار می‌شود، اضافه کرد: در این اردوهای جهادی، خدمات تخصصی و فوق تخصصی هدفمند به اقشار مختلف جامعه ارائه می‌شود که امروز دومین اردوی جهادی ویژه کارکنان زیرمجموعه شهرداری شیراز، با همکاری بسیج شهرداری، ویژه رانندگان تاکسی‌های شهر شیراز و خانواده آنها در حال برگزاری است.
او با اشاره به انجام دو مرحله غربالگری گروه هدف این برنامه افزود: افرادی که به درمان‌های تخصصی و فوق تخصصی نیاز داشته‌اند، اکنون به این محل مراجعه کرده‌اند و با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص در رشته‌های مختلف ویزیت شده و در صورت نیاز به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ارجاع می‌شوند. رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز اظهار امیدواری کرد که اینگونه فعالیت‌های جهادی و خیرخواهانه همچنان تداوم داشته باشد و بهترین خدمات تشخیصی و درمانی به مردم فارس ارائه شود.
دکتر حسینی ادامه داد: در این اردوی جهادی خدمات درمانی در رشته‌های مختلف از جمله نورولوژی، نوروسرجری، داخلی، توان‌بخشی، ENT، چشم‌پزشکی، قلب و اعصاب و روان، همچنین داروهای موردنیاز بیماران به صورت رایگان به آنان ارائه می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی