[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

کارگردان و تهیه‌کننده نماهنگ شکست آینه‌ها: نماهنگ شکست آینه‌ها را زودتر از موعد مقرر منتشر کردیم، روزنامه شیراز نوین

کارگردان و تهیه کننده نماهنگ شکست آینه‌ها از زودتر از موعد مقرر منتشر شدن این اثر هنری خبر داد و گفت: شاعر نماهنگ یادشده، پدرام اکبری، گوینده محمد سیاره، موسیقی حسن حقیری، طراح میر پیمان احمدی پور، طراح لوگو سعید کریمی و طراحی پوستر را نیز محسن گل آرایش برعهده داشته است. مهدی صدیقی با اشاره به اینکه، بنا داشتیم تا نماهنگی را برای حادثه تروریستی شاهچراغ در سال ۱۴۰۱ تولید کنیم، بیان کرد: در ابتدا شعرهای سروده شده پیرامون حادثه ناگوار شاهچراغ(ع) را بررسی کردیم، اما نتوانستیم شعر مدنظر خود را پیدا کنیم و درنتیجه به سراغ شاعری رفتیم که بتواند شعر جدیدی بر اساس خواسته‌های ما بسراید و جناب پدرام اکبری را دعوت نمودیم.
وی افزود: پس از صحبت‌های انجام شده با شاعر یاد شده مبنی بر سرودن شعری در خصوص حادثه شاهچراغ(ع)، استارت کار زده شد و نکته حائز اهمیت برای ما در خصوص شعر این بود که برخلاف شعرهای مرسوم، بتوانیم در این شعر قصه‌گویی را اضافه کنیم و از طریق آن حال و هوای حادثه تروریستی را روایت کنیم.
کارگردن و تهیه‌کننده نماهنگ شکست آینه‌ها اظهار داشت: از طرفی دیگه تمایل داشتیم تا از قالب‌های مرسوم و متداول بصری فاصله بگیریم و به سمت انیمیشن نزدیک شویم تا بتوانیم از نظر بصری هم جلوه متفاوت‌تری به این اثر بدهیم؛ اما همه اینها باعث شد تا پروسه ساخت انیمیشن با چالش‌های بیشتری مواجه شود و زمان زیادی برای طراحی و موشن این اثر صرف گردد.
صدیقی ادامه داد: در کنار بخش بصری‌ نماهنگ، یکی از مهم‌ترین بخش‌ها موسیقی و نریشن است، که با مشورت گرفتن از آقای حقیری و سیاره، ساخت موسیقی این اثر آغاز شد و از دوستان خواسته شد تا صداگذاری را نیز به موسیقی کار اضافه کنند تا به فضاسازی اثر کمک کند. ‌وی در پایان گفت: در نهایت با نزدیک شدن به سالگرد حادثه تروریستی شاهچراغ(ع)، در تلاش بودیم تا زمان مناسبی برای رونمایی و انتشار نماهنگ پیدا کنیم که با بروز حادثه تروریستی جدیدی در مردادماه ۱۴۰۲، برای گرامیداشت مجروحان و شهدای این حادثه، نماهنگ شکست آینه‌ها را زودتر از موعد مقرر، منتشر کردیم. ان‌شاءالله که مورد تأیید حضرت احمد بن موسی(ع) و همچنین مورد استقبال مردم قرار گرفته باشد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی